פה גדול

אסף אמדורסקי: "מאי גולן בוגדת, לכי לעזה יא משתפית"

תמונה – צילום באזזנט
הזמר אסף אמדורסקי שוב מעורר סערה ברשת בעקבות תגובה שכתב לח"כ מאי גולן בפייסבוק: "עוכרת ישראל. בוגדת. לכי יעזה יא משתפית של עבריינים". ח"כ מאין גולן: "זה לא שמאל ולא ימין, זו מחלה. לא מדבקת אבל ממארת. שטוף את הפה שלך באקונומיקה".

ממשיך להסתבך: אחרי שכינה את ראש הממשלה נתניהו 'קוקסינל' וקרא למפגיני בלפור להגיע עם לפידים להפגנות בלפור ביום הביסטיליה, הזמר אסף אמדורסקי תוקף בחריפות את ח"כ מאי גולן המקורבת לנתניהו: "עוכרת ישראל בוגדת זבל. לכי לעזה יא משתפית של עבריינים. את יותר גרועה מהנאשם, הוא לפחות עושה מזה כסף. את סתם מתנדבת להיות רעה. השם ישלם לך על בגידת בעם ישראל ותורת משה. מאי גולן בוגדת", כתב אמדורסקי בתגובה לח"כ מאי גולן.

ח"כ מאי גולן לא נשארה חייבת והגיבה: "ופתאום במקרה, אני נתקלת בתגובה המחליאה הזו על הפוסט שלי. מסתכלת מקרוב ואת מי אני רואה? את האיש וההזיה – ה"זמר" המתוסכל והממורמר שמנסה את מזלו בקריירה אחרת שגם היא מה לא לעשות, פשוט לא מצליחה לו."

עוד כותבת גולן: "אז שימו לב טוב איך נראה יצר רע אנושי. אלו הם פני הרוע המכוער ביותר. זה לא שמאל ולא ימין, זו מחלה. לא מדבקת אבל ממארת. אז שטוף את הפה שלך באקונומיקה אסף אמדורסקי לפני שדבר השם עולה על פיך, איש חולה שכמוך. אני מרחמת עליך ושכמותך ומאחלת לך באמת, מעל הכל, רק בריאות; אתה בהחלט תצטרך להיאחז בכל בדל של תקווה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!