הסתבך

הבדואים זועמים על אמנון אברומוביץ': "דווקא ממך לא ציפינו"

תמונה – צילום ערוץ 12
זעם ברשתות החברתיות נגד העיתונאי אמנון אברומוביץ' על דבריו ב'אולפן שישי' על המגזר הבדואי בישראל לעומת האזרחים באיחוד האמירויות. צפו

העיתונאי יאסר יעקובי זעם ברשת בדרישה שישעה את עצמו לשבועיים: "חבל אמנון אברמוביץ'. דווקא ממך לא ציפינו… אתה חייב להשעות את עצמך לפחות שבועיים. זו התנצלות כנה ואמיתית."

עורך עיתון מעריב התייחס לסערה ברשת: "אין לי דבר נגד אברמוביץ׳ ואני כידוע נגד ציד מכשפות או עליהום נגד כל אדם, אבל העובדה שההחלקה הזאת עברה בשקט מוכיחה דבר אחד: שאת ״השבט הנאור״ לא מעניינים לא הפוליטיקלי קורקט ולא המלחמה בגזענות. הכל פארש, הסוואה וקשקושי סרק. מה שמעניין אותם זה רק השבט שלהם וכל האמצעים כשרים, זה הכל"

אושית הרשת והעיתונאי יבגני זרובינסקי כתב: "עכשיו בואו נעצום עיניים ונדמיין מה היה קורה במדינה אם עיתונאי או פוליטיקאי ימני (או רוי בוי) היה אומר דבר כזה על הבדואים."

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ: "רואה את הדיבורים על שיוויון ואחווה בין העמים וכל השיט של הפרוגריסיב. ואז שומע את אברמוביץ אומר על איחוד האמירויות: לא מדובר בבדואים. ממש לא. מדובר באליטה משכילה ביותר. שומע את השתיקה לדבריו. ומבין. שכל הססמאות. וכל המילים המומצאות. נועדו לאפשר את המשך השליטה של קבוצת המיעוט"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.