רק לא ביבי

שי גולדן: "מיואש לחלוטין מהטירוף הזה"

תמונה – הפגנות בלפור
מגיש הטלוויזיה שי גולדן מתייחס לתגובת השמאל להסכם שנחתם עם איחוד האמירויות: "אני המום ומיואש. באמת. מיואש לחלוטין מהטירוף הזה שאוחז כאן באנשים. זה מפחיד". הפוסט המלא

בפוסט שפרסם העיתונאי ומגיש הטלויזיה שי גולדן הוא מותח ביקורת על התגובות בשמאל על הסכם נרמול היחסים שנחתן בין ישראל לאיחוד האמירויות: "יאיר נתניהו מברך את תושבי האמירויות בערבית. השמאל הישראלי מוחה בתוקף: "זה לא שלום!". שר החוץ של האמירויות אומר: "בקרוב נתראה בתל-אביב". השמאל הישראלי מוחה בתוקף: "יש לנו יחסים איתם כבר שלושים שנה. זה ספין של ביבי". אין לי מושג מה לעזאזל קורה לאנשים האלה – אבל אני בהלם מוחלט. באמת, אני לא מצליח להבין מה קורה במדינה הזאת. אם זו לא ההגדרה של טירוף מערכות מוחלט, אני לא יודע מה כן".

עוד כותב גולדן: "הבדיחה אומרת שגם אם נתניהו יעשה שלום עם כל מדינות ערב ויביא חיסון לקורונה הם עדיין יגידו שהוא לא בסדר. אז מסתבר שזו לא בדיחה. אני באמת סבור שזה כבר לא בתחום הפוליטי או האידיאולוגי, זה שייך לתחום אחר. תחום שנדרשים אנשי מקצוע להסבירו. כך או כך, אם השמאל הישראלי לא יתיישר ומהר וייתעשת ובטיל, הוא יאבד כל לגיטימציה בוויכוח הפנימי הישראלי. כי מי שמוחה בתוקף נגד הסכם שלום וביטול סיפוח, אחרי שהפגין רק לפני שבוע נגד הסיפוח, הוא לא בסדר בראש. זו לא פשיטת רגל מוסרית ואידיאולוגית ופוליטית. זה משהו חמור יותר. זה משהו אחר. שאותי מפחיד. כישראלי וכבנאדם."

לסיום כותב גולדן: "אני המום ומיואש. באמת. מיואש לחלוטין מהטירוף הזה שאוחז כאן באנשים. זה מפחיד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.