השמאל מגיב

חן ליברמן: "מעכשיו ערבי טוב הוא ערבי עשיר"

תמונה – ארכיון: כאן חינוכית
העיתונאית חן ליברמן מסעירה את הטוויטר בתגובתה להסכם נרמול היחסים שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות: "מעכשיו ערבי טוב הוא ערבי עשיר" צפו

מגישת הטלוויזיה בערוץ 13, חן ליברמן פרסמה את תגובתה להסכם נרמול היחסים שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות ועוררה גל תגובות עוקצניות ותומכות ברשתות החברתיות: "ההסכם עם האמירויות אכן מלמד על שינוי הפרדיגמה: מעכשיו ערבי טוב הוא ערבי עשיר", כתבה ליברמן.

העיתונאי ינון מגל שיתף בתגובה: "אעשה לך את זה ממש פשוט: ערבי טוב זה ערבי שחוגג את השלום עם ישראל. שרוצה לבקר בה, ולהשקיע בה, ולקבל ישראלים בזרועות פתוחות. ולא מחבל שמביאים מטוניס ונותנים לו נשק ואדמה, והוא משתמש בהם כדי לרצוח יהודים, ועוד מקבלים על זה פרס נובל לשלום. זה מספיק מובן?"

הגולשים לא נשארו חייבים והגיבו בשלל תגובות עוקצניות ותומכות לחן ליברמן: "מוחמד כתב: "איזה באסה שאני לא טוב ולא עשיר". גולש נוסף בשם דודו הגיב: "לפי ההגיון הזה הפרדיגמה של השמאל היא: ערבי טוב הוא ערבי שמפוצץ תינוקות יהודים באוטובוסים

אבו גולדה הגיב: "ערבי טוב הוא ערבי עם נפט". יונתן הגיב: "שלום זה טוב רק אם יהודים מגורשים"

ענבל רץ גלמור הגיבה: "מה שווה הסכם שלום אם אין לפחות 1500 יהודים נרצחים (ובסופו אין שלום)."

עורך עיתון מעריב דורון כהן התייחס גם הוא על תגובת השמאל להסכם: "כל השנים האמנתי שהשמאל רואה בנסיגה מהשטחים את האמצעי ובהסכם שלום את המטרה. לאחרונה נדמה לי שאולי טעיתי: השלום הוא רק אמצעי ונסיגה מהשטחים היא המטרה"., כתב כהן וזכה לתגובת עמית סגל: "גם אם הניתוח לא הצליח – העיקר שהחולה ימות"

הפרסומאי איתן שלזינגר הגיב: "מדד השלום של השמאל- לא שיחררת אלף רוצחים ולא גירשת 10000 מתיישבים זה לא נחשב שלום והם לא היו אויבים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.