וונדר וומן

עמית סגל: "עדיף על לשבת בבריכה עם אלשיך ולצייץ על גל גדות"

תמונה – ארכיון קרן תקווה
במהלך קרב ציוצים בין העיתונאים הבכירים על החשדות נגד ליאת בן ארי אולמרט ונתניהו, התייחס עמית סגל לתמונה המשותפת שפרסם הבוקר עם הוונדר וומן הישראלית גל גדול: "בפגישה עם הגורם האחרון שיכול לעצור את הבחירות". ואיך הגיב סגל לח"כ לשעבר רוזנטל?

הפרשן עמית סגל התייחס לטענות של רביב דרוקר על הפרסומים והחשדות לכאורה נגד הפרקליטה הבכירה ליאת בן ארי: "אפשר להגן על ליאת בן ארי עד כלות הנפש, עניין של טעם והשקפה. אפשר גם להוציא במקרה הזה לחל״ת את הנוקדנות שמלווה את עיסוקך ביחס למושאי סיקור אחרים. אבל לטעון שאולמרט לא רדף וחיפש את התובע שלו, אורי קורב, זה פשוט שכתוב בוטה של ההיסטוריה הקרובה", צייץ סגל וזכה לתגובה מדרוקר: "אתה מערבב בין דברים לא קשורים. אולמרט שנא ושונא את קורב ובוודאי שהיה מעוניין שנסיבות עזיבתו את הפרקליטות והבדיקה נגדו יקבלו נפח יותר גדול. אין לזה שום הקשר מעשי מהסיבה הפשוטה שזה שנים ארוכות אחרי שההליך בעניינו נגמר."

רביב דרוקר: "מה שנתניהו ואנשיו עושים לליאת בן ארי זה מפחיד ומגעיל ונועד באופן ברור להרתיע אותה. כשזה בא אחרי אלשייך, יצחקי ריטמן, מנדלבליט, שי ניצן והשופטת במשפט כבר בדרך, אין שום הקבלה והשוואה. זו מאפיה. חבל שאתה לא רואה את זה."

עמית סגל: "אלשיך נהג בצורה מאפיוזית, שיקר כלפי פקודיו, העליל עלילת שווא על נתניהו בעניין חוקרים פרטיים אחריו. על מעשי ריטמן מיותר להרחיב את הדיבור. המגננה על אלשיך היא תסמין חולה שלפיו כל עוול שנעשה בדרך להרשעת אויב פוליטי – כשר."

עורך המהדורה של ערוץ 12 גיא סודרי צייץ בציניות לעמית: "יושב בבריכה עם גל גדות ומצייץ על אלשייך וקורב?".עמית סגל לא חסך לשונו בעקיצה ממוקדת: "בהחלט עדיף על לשבת בבריכה עם אלשיך ולצייץ על גל גדות", ברמיזה לעיתונאים המקורבים לאלשיך.

רביב דרוקר לא נשאר חייב והמשיך בוויכוח הנוקב: "אלשייך מאפיונר, יצחקי וריטמן מושחתים, בן ארי עבריינית בנייה, מנדלבליט העלים ראיות, שי ניצן – אני כבר לא זוכר, אבל מושחת באיזושהי צורה, רק נתניהו הצדיק לא עשה דבר שאי פעם חייב איזו מילת ביקורת מצדך על התנהגותו או כמו שאמרת פעם – "אחד מראשי הממשלה הפחות מושחתים שהיו כאן".

עמית סגל: "גם גידי וייץ כתב דברים די דומים. נתניהו אכן לא קיבל דרך בניו מאות אלפי דולרים, לא הפעיל פרשת עמותות במאות מיליונים ולא הורשע בקבלת שוחד עם מעטפות ובלעדיהן. לא כתבתי כלום על בן ארי, למרות שהמגננה התמוהה ונטולת העובדות שלך עליה גורמת לי לפקפק גם בה.

רביב דרוקר: "ואצל אולמרט היו מעטפות, אבל הוא לא הורשע בשוחד. אפילו לא הואשם בשוחד. נתניהו זכה להיות ראש הממשלה הראשון שמואשם בכך, לא שזה יפגע בסרגל השחיתות היצירתי שגיבשת לך.

עמית סגל: " לכן לא אמרת מילה על הממד החמישי, תפירת תיקים לניצבים, ועוד ועוד. המטרה מקדשת.

רביב דרוקר: "כשתעשה עשירית מהתחקירים שעשיתי על אולמרט ושרון כשכיהנו, על "אחד מהפחות מושחתים שכיהנו", כשתגיד אלפית מהדברים שאמרתי עליהם, על ה'הו-כה-פחות-מושחת נתניהו', אז תהיה זכאי למקום ליד השולחן בדיון על צביעות ומוסר כפול בתקשורת הישראלית."

ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל התערב בקרב הציוצים וירד על עמית סגל: "רואה את הוויכוח בין רביב דרוקר לעמית סגל, אחד מהם אני אוהב, את השני אני מחבב. שניהם חכמים, שניהם נבונים ושניהם יודעים את התורה, אבל רק אחד מהם הוא פוליטקאי לענייני פרשנות והשני הוא פרשן לעניני פוליטיקה", כתב רוזנטל בתגובה לסגל.

בתגובה לציוץ של ח"כ מיקי רוזנטל כתב סגל: "הציוץ הזה הוא הדגמה למחלה הקשה מכולם: הגמל והדבשת. אני משוכנע שרוזנטל ודרוקר באמת סבורים שהכל תקין בעובדה שפריימריסט בפועל הגיש תכנית תחקירים לאורך חצי שנה. והם באמת סבורים שאחכ יוכלו לחלק ציונים על עיתונות. שכן הם במחנה הנכון וניגוד עניינים זה לימנים. ימני בהגדרה איננו עיתונאי."

רביב דרוקר יצא להגנת רוזנטל: "מה שאתה מצייץ זה פשוט שקר. הוא לא הגיש שום תוכנית תחקירים כפריימריסט. הוא שקל להיכנס, הייתה תוכנית אחרונה, הבחירות נבלמו. בפגרה הוא כבר לא עבד על עוד תוכניות חוץ מתוכנית פתיחת עונה בה הוא 'נעלם' ובאמצעים טכנולוגיים מחפשים אותו. אתה עושה קריירה מלחפש צביעות אצל אחרים. ביום שתעשה תחקיר על נתניהו, או נתחיל בקטן – תגיד עליו איזו מילת ביקורת משמעותית, נחזור להקשיב להטפות המוסר הצדקניות שלך. בינתיים נסתפק בדני דנון ואורן חזן. דגי טרף."

עמית סגל הגיב לסיום: "מרוב שאינך מקשיב להן לא עוברים שבועיים בלי מאמר שאתה מקדיש לי בהארץ. וכעת אחזור לבריכה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.