השמאל נגד שלום?

יבגני זרובינסקי: "התקשורת פה זה פיפי. בא לי להקיא"

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת
אושיית הרשת והעיתונאי יבגני זרובינסקי מותח ביקורת חריפה על ערוצי התקשורת בישראל, בעקבות הסיקור הביקורתי כלפי הסכם נרמול היחסים עם מדינות ערב: "רק מחפשים איך להוריד, ללכלך ומה לא טוב". ואיך הגיב רה"מ נתניהו?

לאחר שידור מהדורות החדשות הערב בערוצי הטלוויזיה, העיתונאי יבגני זרובינסקי זועם בסדרת ציוצים נגד הסיקור השלילי כלפי נרמול היחסים עם איחוד האמירויות: "התקשורת פה זה פיפי" נתניהו מביא הסכם עם איחוד האמירויות (ואולי תכף עם סודן). שם מדברים עלינו רק לטובה וכל המהלך רק מרים לישראל ומוכיח שלא צריכים להיכנע לכל הדרישות של הפלסטינים בשביל יחסים טובים עם מדינות ערב ואלה רק מחפשים איך להוריד, ללכלך ומה לא טוב. בחיאת רבאק כבר בא לי להקיא", צייץ יבגני

עיתונאית 'הארץ' נעמה ריבה הגיבה בשאלה: "אתה מכיר את ההבדלים בין תקשורת חופשית לתקשורת במדינה דמוקרטית? על מה אתה רוצה שנריע בעניין דובאי? שזו מדינה סביבתית? ועל סודן? על היחס המתקדם ללהטבים?", יבגני זרובינסקי הגיב: "בעזה זורקים הומואים מגגות, את נגד הסכם איתם? מתי דיברת על היחס של הפלסטינים ללהטבים?", הגיב זרובינסקי וזכה לסמיילי לב מיאיר נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו הצטרף גם הוא לזעם ברשתות החברתיות על הסיקור התקשורתי: "פייק ניוז!", כתב נתניהו ושיתף את ינון מגל שכתב: "ראש הממשלה מכחיש ומפרט הבית הלבן מכחיש בתוקף, נשיא סודן מצהיר שהוא רוצה שלום עם ישראל. אבל ערוץ 12 פותח עם הכותרת: "חמקן תמורת שלום?" תשקורת"

ח"כ אסנת מרק מהליכוד כתבה בפוסט שפרסמה ברשת: "מדינות נוספות רוצות לכונן יחסים עם ישראל. משוואת השלום של נתניהו שינתה את כללי המשחק. לא עוד ויתורים, לא עוד שלום מכניעה. התגובות הרוטנות של אנשי "מחנה השלום" שתוקפים את ההסכם מלמדות שהשלום הוא ערך נזיל תלוי פוזיציה או שהשנאה לנתניהו חזקה מכל אידיאולוגיה. בשני המקרים זה מביך."

שמעון ריקלין הצטרף לביקורת הגולשים וצייץ: "אז איך ערוץ 12. הופך לערוץ 13? קודם הם מדווחים שגם לשכת נתניהו וגם האמריקאים מכחישים מכל וכל את סיפור האף 35. אבל חשבתם שהם יוותרו על הסתה נגד ביבי? אז עמוס ידלין וניר דבורי ורוני דניאל, בזה אחר זה, הסבירו כמה זה מסוכן שנמכור את האף 35 לאיחוד האמירויות ואיזה נזק זה יגרום.. בדיחה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.