האונס באילת

ברדוגו נגד גנץ: "כך אתה פותח התייחסותך לאונס הבלתי נתפס והמזעזע?"

תמונה – צילום: אתר גלי צה"ל
פרשן גלי צה"ל יעקב ברדוגו זועם על הגינוי שפרסם שר הביטחון בני גנץ על החשד לאונס מזעזע בבית מלון באילת: "גנץ - אתה אמיתי? כך אתה פותח התייחסותך לאונס הבלתי נתפס והמזעזע?.."

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הצטרף לגינויים במערכת הפוליטית נגד החשד לאונס המזעזע שהתרחש במלון באילת: "מה חשבתם לעצמכם? אני גדלתי במערכת הצבאית, ראיתי צעירים לפני ובמהלך השירות הצבאי שמנסים להראות לעצמם ולחברה ממה הם עשויים. מתחרות שכיבות סמיכה או קליעה, או במסעות – אין ספור דרכים לנסות להוכיח את עצמך. מאתמול בצהריים אני רוצה להבין, ולא מצליח – מה מנסה להוכיח גבר, שעומד בתור צפוף עם עשרות אנשים בדרך לחדר בו שוכבת נערה צעירה ומעורפלת?"

עוד כתב גנץ: "החקירה המשטרתית עוד מתנהלת, אבל חשוב לי להעביר מסר לאנשים שהשתתפו או שהיו עדים למקרה הזה או לאחרים: הדבר היחיד שהוכחתם, הוא את שפלות הנפש והמוסר אליהם ניתן להגיע. לפני שהולכים לפלילי- יש כאן בדק בית מוסרי שחובה לעשותו. ולמתלוננת חשוב לי לומר – ליבי איתך, את לא לבד."

הפרשן יעקב ברדוגו צייץ בתגובה לגנץ: "גנץ על האונס המזעזע באילת – מה חשבתם לעצמכם? אני גדלתי במערכת הצבאית, ראיתי צעירים לפני ובמהלך השירות הצבאי שמנסים להראות לעצמם ולחברה ממה הם עשויים. מתחרות שכיבות סמיכה או קליעה, או במסעות….גנץ – אתה אמיתי? כך אתה פותח התייחסותך לאונס הבלתי נתפס והמזעזע?.."

ראש הממשלה נתניהו גינה את החשד לאונס הקשה באילת: "קראנו הבוקר, רעייתי שרה ואני, על פרשיית האונס באילת כפי שפורסמה. זה מזעזע, אין מילה אחרת. זהו לא רק פשע נגד הנערה, זה פשע נגד האנושיות עצמה שראוי לכל גינוי ושיש למצות את הדין עם האחראים לו."

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הצטרף לגינויים: "המחשבה על נערה בת 16 נאנסת על ע״י חבורת גברים אלימים היא בלתי נתפסת. אף גבר בחבורה הזאת לא חשב על אחותו, הבת שלו, חברה טובה? אף גבר לא אמר לחברים שלו תעצרו מה אנחנו עושים לעזאזל? הלב עם הנערה ומשפחתה. למצות את החקירה, להחמיר עם הדין. לפרסם את תמונות הגברים. תתביישו חלאות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.