"דברי הבל"

צפו: ינון מגל נטש את האולפן בשידור עם בן כספית

תמונה – צילום מסך 103
שוב פיצוץ בשידור בין שני מגישי תכנית הבוקר של רדיו 103FM, ינון מגל נטש את האולפן אחרי שבן כספית כינה את דבריו: "דברי הבל", בן כספית המשיך לשדר לבדו

העיתונאי והמגיש ינון מגל עזב את האולפן בזמן שידור עם בן כספית לאחר שזה אמר על דבריו של מגל נגד המפגינים מול מעון רה"מ – "דברי הבל".

צילום מסך

"בוא תתייחס לדברים שאמרתי בצורה עניינית", ביקש מגל והוסיף: "לגבי החוצפה ועזות המצב להפגין לשבור לשוטר עצמות, לחסום כבישים וכו'"
כספית הגיב לו ואמר: "עברתי כמה הרפתקאות בחיים, יותר מסוכנות משלך", וכמסקנה מתוך ניסיונו עליו דיבר הוסיף: "הדברים שאמרת הם דברי הבל אם אתה רוצה את זה או לא רוצה את זה".
"הם מה?", התפלא מגל.
"עכשיו פתאום אתה לא שומע?", הגיב כספית וחזר על דבריו: "דברי הבל".
"טוב, תמשיך לבד", ענה מגל.

זמן קצר לאחר מכן כתב מגל בטוויטר: "למה עזבתי את האולפן?", צייץ, "כי אחרי שאמרתי שהמפגינים קוראים לביבי ללכת, אבל מתנגדים לבחירות וזה לא דמוקרטי, כי עם כל הכבוד מסעודה משדרות ואני שמנו ביבי בקלפי והם מבטלים את הבחירה שלה ושלי, בן במקום להתייחס לגופם של דברים, אמר שזה פחות מהבלים. אז בשם מסעודה ובשמי חתכתי את הדיון".


https://twitter.com/YinonMagal/status/1297463450596253696

זמן קצר לאחר מכן חזר מגל אל האולפן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.