מה דעתכם?

סקר מפתיע: שרון גל המגיש הטוב ביותר • עמית סגל הפרשן האמין ביותר

תמונה – צילום מסך ערוץ 13
מסקר חדש של 'דיירקט פולס' המתפרסם היום עולה כי שרון גל הוא מגיש הטלוויזיה המצטיין ביותר, ועמית סגל הוא הפרשן הפוליטי האמין בישראל • ואיפה אמנון אברומוביץ ורינה מצליח? כל הנתונים

נתונים מפתיעים: בסקר חדש שמפרסם היום מכון הסקרים 'דיירקט פולס' עולה,כי מגיש הטלוויזיה שרון גל מ'ערוץ 13' מוביל על מגישים מנוסים וותיקים ממנו ומקבל ציון גבוה במיוחד מהנשאלים של 16% בסקר על מגישי תוכניות האקטואליה בישראל.

המגיש המוביל: שרון גל

לאחריו עודד בן עמי מ'ערוץ 12' עם 16%, ובמקום השלישי אראל סגל וקלמן ליבסקינד עם 15%. כזכור, לאחרונה החליט מנכ"ל התאגיד 'כאן 11' להוריד את תוכניתם של קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל בטענה כי איננה מייצרת שיח ציבורי.

בשאלה על אמון הפרשנים בישראל, הגיבו הנשאלים כי עמית סגל הוא הפרשן עם האימון הגדול ביותר עם 31%, לאחריו אמנון אברמוביץ' עם 15%, איילה חסון 13%, רביב דרוקר 12%, יעקב ברדוגו 9%, דפנה ליאל 8%, יואב קרקובסקי 3% בלבד.

הפרשן המוביל: עמית סגל

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריכים ה- 19 וה- 20 באוגוסט 2020, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 544 נדגמים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל.

המדגם לא כלל מגזרים הנחשפים לתקשורת מגזרית בלבד ושאינם צורכים כלל את אמצעי התקשורת הממלכתית והמסחרית בעברית: כ- 4% מהחרדים, 7% מהאוכלוסיה הערבית, ו- 3.5% מעולי ברה"מ דור א'. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+- בהסתברות של 95%.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.