פגיעה בשמו הטוב

יעקב בוזגלו תובע מעל מיליון שקל מקשת

תמונה – פייסבוק יעקב בוזגלו
אבא של 'הבוזגלוס' תובע מקשת פיצויים של מיליון שקל בעקבות שידור כתבה על מצבו הכלכלי: "הם רשמו עליי "חובות הענק של יעקב בוזגלו", אז עכשיו הכותרת היא "תביעת הענק של יעקב בוזגלו נגד קשת”.

'הבוזגלוס' זועם: יעקב בוזגלו תובע מעל מיליון שקל את זכיינית קשת 12, בעקבות שידור כתבה מכפישה לטענתו, על מצבו הכלכלי בתכנית 'חי בלילה' עם נדב בורשטיין.

"הם רשמו עליי "חובות הענק של יעקב בוזגלו", אז עכשיו הכותרת היא "תביעת הענק של יעקב בוזגלו נגד קשת”., כתב בוזגלו לעוקביו על התביעה שהגיש. "לפני מספר חודשים, נעשה לי עוול ענקי על ידי התכנית "חי בלילה" כאשר בחרו לשדר כתבה רכילותית וצהובה שכל קשר בין מה שנאמר בה לבין המציאות, הוא כמו ההבדל בין מזרח למערב.

עוד כותב בוזגלו: "לפני מספר ימים הגשתי תביעת לשון הרע כנגד שידורי קשת באמצעות עורך דין יוסי ויגדור. בתביעה אני דורש פיצוי של למעלה ממיליון שקל בגין פגיעה בשמי הטוב. מדובר בצעד משמעותי מבחינתי כדי להוציא לאור את כל השקרים שנאמרו עליי במסגרת התוכנית "חי בלילה" ששודרה בסוף חודש ינואר השנה."

לסיום כותב בוזגלו: "כל אדם צריך לקחת אחריות על הדברים שיוצאים לו מהפה. והמינימום שצריך לעשות זה לוודא שאם כבר אמרת משהו, אז שיהיה אמת ואם אני כזה מעניין, תכתבו ותספרו עליי דברים נכונים בלי המצאות ובלי שקרים."

בתביעה שהגיש יעקב בוזגלו לבית המשפט טוען יעקב בוזגלו, כי בעקבות שידור הכתבה, נפגע שמו הטוב באופן בלתי הפיך, וכי "התובע ואשתו הפסידו חוזה להשתתפותם בתוכנית 'זוג מנצח' המשודרת ב'קשת' ולקבל עבור השתתפותם סכום של כ-240 אלף שקל. מיד לאחר פרסום הכתבה, ירדה השתתפותם של בוזגלו ואשתו מן הפרק. לתובע אין ספק כי הבאזז התקשורתי שהתלווה לכתבה שהציגה אותו באורח שלילי ביותר, הוא הגורם לכך שקברניטי התכנית לא רצו שום התעסקות איתו".

"כולם שקרנים ורמאים. רק אני, יעקב בוזגלו, ישר במדינה"

למרות הפרסום וההצלחה, כוכב "הבוזגלוס" פשט רגל עקב חובות של מיליונים. מה קרה לסכומי העתק שהרוויח והאם הוא מתחמק מתשלומי פיצויים לעיתונאי שתבע אותו? לפרק המלא של "חשיפה" > bit.ly/2zjMPVT

Posted by makoTV on Wednesday, April 22, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!