לא שותק

השר אוחנה למוזס: מה עשית בחיים שאת קוראת לו "טיפש"?

תמונה – אמיר אוחנה פייסבוק
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה מגיב לשדרנית ג'ודי ניר מוזס שתקפה את בן זוגו: "חוץ מלהיוולד למשפחת מוזס ולקבל את הדמות עם הסלוטייפ בארץ נהדרת, מה עשית בחיים שאת קוראת לו "טיפש"?

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה מהליכוד מגיב לשדרנית ג'ודי מוזס שתקפה את בן זוגו שהגן על ראש הממשלה נתניהו בראיון ל'ידיעות אחרונות' ואמר: "השחיתות הכי גדולה פה זה מה שעושים במערכת המשפט: אני באמת חושב שהתיקים תפורים. ראש ממשלה שתופרים נגדו תיקים יכול להמשיך להיות ראש ממשלה. ואם בית המשפט יקבע אחרת אני לא אקבל את זה. יש לי את השכל הישר שלי אני לא סומך עליהם", אמר חדד בראיון לידיעות אחרונות.

גו'די מוזס תקפה בתגובה: "ראיון בידיעות אחרונות עם הבנזוג של אמיר אוחנה, השר שאחראי על מערכת החוק. ואף אחד כאן לא מתעלף, מזדעזע, תראו למה האמירים אוחנות האלה הרגילו אותנו. ככה אתם רוצים שילדכם יתייחסו לחוק במדינת ישראל.כל אחד שנתפס כאן על עבירה ובית משפט ישלח אותו לכלא יצטט את הטיפש העלוב הזה."

צילום אינסטגרם

השר אוחנה לא נשאר חייב ויצא להגנת בן זוגו: "בן הזוג המהמם שלי אלון חדד גדל בצפת למשפחה ברוכת ילדים, הוא בוגר תואר שני במתמטיקה מהטכניון במסלול עם תזה, ואת כל מה שיש לו הוא עשה בשתי ידיו. את, חוץ מלהיוולד למשפחת מוזס ולקבל את הדמות עם הסלוטייפ בארץ נהדרת, מה עשית בחיים שאת קוראת לו "טיפש"?

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!