הסכם פשרה

עיתונאי ערוץ 12 צייץ ויפצה את אבנר נתניהו

תמונה – אינסטגרם אבנר נתניהו
עיתונאי 'ערוץ 12' אילן לוקאץ' מתנצל בפני אבנר נתניהו וישלם פיצויים של 12.5 אלף שקל על ציוץ שפרסם בטוויטר.

עיתונאי ערוץ 12 אילן לוקצאץ' יפצה את אבנר נתניהו בסכום של 12 וחצי אלף שקלים את אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, זאת בעקבות ציוץ שפרסם לפני כחודש בטוויטר ובו כתב: "לציוץ שהעליתי בתאריך 24.7 בעניין אבנר נתניהו, שממנו משתמע שהוא הריע לשירי הלל ליגאל עמיר, לא היה כל בסיס, והוא נמחק על ידי כעבור זמן קצר, ברגע שהבנתי שהוא מבוסס על טעות. אני מתנצל בפני אבנר נתניהו וקורא לאתרים שהידהדו אותו לעשות כמוני, ולמחוק את הדברים. רק בריאות אבנר"

כזכור, בהפגנה לפני כחודש יצא אבנר נתניהו אל אחת המרפסות בביתו שמול מעון ראש הממשלה בבלפור ונופף למפגינים. לוקאץ' פרסם את התמונה וכתב: "אז אבנר נתניהו נופף מהמרפסת למפגינים שהיללו את רצח רבין ועכשיו יש דיון אם הוא שמע מה הם שרים. לא מזכיר לי שום אירוע מהעבר".

https://twitter.com/limorh6/status/1286578919722942464?s=20

בכתב התביעה ששלח עו"ד מיכאל דבורין ופרסם העיתונאי אבישי גרינצייג באתר 'גלובס' נכתב: "זאת מכיוון שמרשי המתגורר באחת הדירות הסמוכות למעון ראש הממשלה יצא בשעה שמונה בערב לערך לראות מפגינים מטעמה של מפלגת הליכוד ממרפסת דירתו שאת חלקם הוא מכיר, ונופף להם לשלום לאחר שמישהו מהם זיהה אותו וצעק לו. בשעה שמונה בערב לא היה זכר לאנשי לה פמיליה ואלו הגיעו רק כשלוש שעות מאוחר יותר – בסביבות 11 בלילה. הנה כי כן מרשי לא נופף למפגיני לה פמיליה, וכלל לא יצא אליהם ומדובר בשקר וכזב שהמצאת בזדון".

Posted by ‎אילן לוקאץ‎ on Thursday, March 29, 2012

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.