ירי בנגמ"ש

יאיר נתניהו נגד יאיר שרקי: "תופעה אנתרופולוגית מרתקת!"

תמונה – אינסטגרם
יאיר נתניהו תוקף את כתב ערוץ 12 יאיר שרקי שמתח ביקורת בטוויטר על נאומו של ראש הממשלה נתניהו לקראת הסגר בחגים: "יש מצב שזו היתה ההצהרה הכי גרועה של נתניהו אבר"

העיתונאי יאיר שרקי מתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו שפתח בנאומו הערב לקראת הסגר עם השלום שהשיג עם איחוד האמירויות וספג תגובה זועמת מיאיר נתניהו: "די אבו דאבי די. יש מצב שזו היתה ההצהרה הכי גרועה של נתניהו אבר. גם הטקסטים על הגל הראשון, ההשוואה העולמית והכלכלה הן מילה במילה מההצהרה הקודמת. די. מחר סגר והציבור לא מבין כלום. למה להמשיך לבלבל אותו במילים ריקות במקום לדבר קצר בהיר ואמיתי"

יאיר נתניהו הגיב תוך דקות: "איך 12 מצליח ליישר אתכם אחד אחד. תופעה אנט*רופולוגית מרתקת!" (הטעות במקור)

הולכים לסגר

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת לקראת הסגר בחגים

Posted by ‎באזזנט‎ on Thursday, September 17, 2020

גולש נוסף הגיב למתקפה של יאיר נגד שרקי: "וואלה לא יאיר. באמת שיום לפני חג ראש השנה בסגר רחןק מהמשפחה ותחושת אי וודאות כלכלית גדולה שייושבת על מיתרי הלב של הרבה ישראלים (גם אני בינהם) זה תקופה קשה, ומדאיגה מאוד. ואני מאוד אוהב את אבא שלך. מאוד. לדבר עכשו על בחריין ואבו דאבי קצת מרגיש לי לא רלוונטי ביחד לסיטואציה."

הפרשנית לעניני ערבים שמרית מאיר כתבה: "נתניהו עדין לא הפנים את גודל אי השקט האזרחי. מתעקש לפתוח עם אבו דבי ובחרין כאילו לעצבן. טוען להישגים במלחמה בקורונה בערב שכולו כשלון. ״אני לא אטיל סגר סתם ולא אהסס להוסיף הגבלות״. מה. זה מתחיל מחר בשתים. מה הולך"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!