סמל של עוצמה

דידי הררי נפרד מאשתו: "ואת תהיי לי שמש לעולם, תהיי כמו ציפור נודדת במרחב"

תמונה – צילום מסך
בתום מאבק ממושך הלכה לעולמה מירית הררי, רעייתו של איש התקשורת דידי הררי ומי שנתנה השראה עבור אלפים. שורת ידוענים ספדו לה.

מירית הררי, רעייתו של שדרן הרדיו דידי הררי, הלכה לעולמה אמש, בתום מאבק ממושך במחלת. הררי, בת 52 במותה, הותירה אחריה בעל, שלוש בנות ושני נכדים. דידי הררי ספד לאשתו בפוסט באינסטגרם וציטט משירו של חנן בן ארי "שמש", שמירית כה אהבה: "ואת תהיי לי שמש לעולם, תהיי כמו ציפור נודדת במרחב". הררי הוסיף והודה לכל מי ששלח לו את אהבתו ותמיכתו: "בשמי ובשם משפחתי, אנו מודים לעם ישראל על החיבוק החם שאנו זוכים לו בשעות קשות אלו עם לכתה של מירית אהובתנו. נוכח השעה הקשה בהתמודדות עם מגיפת הקורונה, אנו נפעל רק לפי הנחיות משרד הבריאות ולמען הבריאות של כולנו – הלוויה תתקיים בחיק המשפחה הגרעינית בלבד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד וכתב: "לדידי הררי חברנו האהוב, אנחנו מחבקים אותך ודואבים איתך ועם הבנות על האובדן הקשה מנשוא של אשת חייך האהובה מירית שנלחמה בגבורה ובאצילות במחלת הסרטן עד רגעיה האחרונים. המאבק המופלא שלה נתן לה כוחות לזכות ללוות את בתכם לחופה. כל אזרחי המדינה, ואנחנו בתוכם, התרגשנו עמוקות"

יאיר לפיד ספד וכתב: "הלב עם משפחת הררי, דידי והילדות. מירית הייתה השראה לכולנו. החיוך והמאבק שלה במחלה השאירו אחריה מורשת של עוצמה ונחישות. מי יתן ולא תדעו עוד צער". ח"כ מרב מיכאלי (העבודה) כתבה בטוויטר: "מירית הררי נתנה דוגמה חיה לאפשרות הבחירה בחיים. היכולת לבחור להסתכל למוות בעיניים, אבל לא פחות מזה – לחיים. אישה שהלב יוצא אליה ואל משפחתה. יהי זכרה ברוך. ניחומים גדולים לדידי ולילדות".

ח"כ יפעת שאשא-ביטון ספדה לה: "גם ברגעי הקושי מירית הביעה אופטימיות מעוררת השראה, כשבחרה להישאר נאמנה לרצונותיה ולהנאות הקטנות שבחיים. מירית ומשפחת הררי כולה הם סמל להתמודדות, אופטימיות ונחישות גם ברגעים מורכבים. אני שולחת חיזוקים למשפחה הנפלאה ובטוחה שערכיה של אמכם והלך רוחה ילוו אתכם תמיד". ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) כתב: "לפני חודש דיברנו. היתה מעודדת עם שמחת חיים שידעה שיסתיימו מיד. מודל לחיקוי בהתמודדות עם המחלה הארורה. עצוב מאוד. יהי זכרה ברוך".

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) ספדה: "לו רק הייתה יודעת כמה השראה וכוחות נתנה לאחרות ואחרים בהתמודדות ההירואית שלה עם הסרטן. תנחומיי למשפחתה. מירית הררי ז"ל, יהי זכרה ברוך". ח"כ דוד ביטן (ליכוד) כתב: "משתתף בצער משפחת הררי על לכתה בטרם עת של מירית הררי ז"ל, שלא תדעו עוד צער. מירית היוותה השראה לאלפי חולי סרטן בכך ששיתפה את התמודדותה עם המחלה"
https://pbs.twimg.com/media/EiWAwwsX0AAzZiQ?format=jpg&name=small

השחקנית שני כהן ספדה למירית ז"ל: "את אדם יקר לאנושות. נגעת בכל כך הרבה אנשים, חירבת להם את כל מה שהם מכירים ונתת אלטרנטיבה. אלטרנטיבה שלאנשים מסוימים היא בלתי נתפסת. כמעט כמו שתגידי להם שהשמש זורחת בלילה. ובכל זאת הצלחת. אני רוצה לומר לך תודה. תודה שהיית הראשונה לנרמל את המוות, את המעבר לצד השני. שהוכחת כל יום מחדש שהאופציה היחידה היא להיות בנוכחות עכשווית מבצעת ואם את עכשיו בחתונה של הבת במצב של עוד רגע את כבר בצד השני, את כל כולך נוכחת בסיטואציה. לא נכנעת. והיית ונגעת. ונפרדת בלי פחד והשארת אחרייך אור ועוצמות ושמחה וכל מה שבאמת צריך כדי להמשיך לחיות את החיים האלה בדרך הטובה".

הזמרת שירי מימון כתבה: "אשת השנה שלי. מירית היקרה. בלכתך השארת עוצמות שיהדהדו עוד שנים רבות. הצגת לכולנו מה הם החיים האמיתיים. הצגת מציאות כואבת, בלתי נסבלת, לא מתחנפת. ולימדת את כולנו מה חשוב באמת. על אף הכאב והסבל עוררת השראה עד הרגע האחרון ושימשת דוגמא ומופת להתמודדות אכזרית יום יומית לצד חיוך ממכר ותקווה אינסופית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "דידי הררי נפרד מאשתו: "ואת תהיי לי שמש לעולם, תהיי כמו ציפור נודדת במרחב""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.