לא שותקים

יועצי נתניהו תובעים מאות אלפי שקלים מאהוד ברק

תמונה – ארכיון ישראל דמוקרטית
יועצי ראש הממשלה נתניהו עופר גולן וטופז לוק הגישו תביעת דיבה נגד אהוד ברק ומספר אנשי שמאל לאחר שהאשימו אותם בבימוי סרטונים בהפגנות בלפור.

יועצי ראש הממשלה עופר גולן וטופז לוק הגישו תביעה דיבה על סך 420,000 שקלים נגד אהוד ברק, אורי משגב ורוית נאור, זאת לאור העובדה שהאשימו אותם בפוסטים שפרסמו ברשתות החברתיות בבימוי וצילום מפגינים מכחישי קורונה שהשתתפו בהפגנות בלפור.

בתביעה שהוגשה נטען כי ״הנתבעים החליטו לפרסם עלילת כזב על התובעים והציגו תיאוריית קונספירציה לפיה התובעים "שתלו" מפגינים בהפגנה וביימו אותם במטרה להפיץ פרסומי כזב. בפועל לא שתלו התובעים איש ולא ביימו איש. הם לא הכירו את המפגינים שפגשו והם צילמו את אותם מפגינים כפי שכל אדם יכול היה לצלם אותם״.

עוד נכתב בתביעה שהוגשה, כי ״הנתבעים ידעו היטב, כי פרסומיהם מהווים עלילת כזב והם הפיצו אותם רק בשל רצון לפגוע במחנה הפוליטי אליו משתייך ראש הממשלה ומתוך הנחה, כי שמם הטוב של התובעים הוא הפקר, כי מותר לנתבעים להפיץ שקרים וכי לא יידרשו לתת את הדין בשל כך. אלא שהתובעים אינם מוכנים לעבור לסדר היום על הפגיעה בשמם הטוב והם מגישים תביעת לשון הרע זו, כדי שבית המשפט יקבע כי הנתבעים פרסמו עלילת כזב ויחייב אותם בפיצויים הולמים״.

כזכור, יועצו של רה"מ נתניהו טופז לוק ועופר גולן נתפסו בהפגנות בלפור במוצ"ש כשהם מתעדים מפגינים מכחישי קורונה. טופז נקנס ב5,000 אלף שקלים לאחר שהפר את תנאי הבידוד עקב נסיעתו עם רה"מ נתניהו לבית הלבן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.