הודה שטעה

פרופ' יורם לס מתנצל בשידור חי: "טעיתי"

תמונה – צילום מסך
פרופ' יורם לס חזר בו מהדברים שאמר בתכנית הרדיו החדשה שלו לפני שבועיים, נגד אלן דרשוביץ. בתחילת השידור לס: "הדברים התבססו על טעות שלי, צר לי מאוד אם נגרמה לו עוגמת נפש"

פרופ' יורם לס התנצל היום בשידור חי בפני הפרקליט הבכיר עו"ד אלן דרשוביץ, לאחר הדברים שאמר נגדו בתכניתו החדשה ברדיו 103fm לפני כשבועיים. לס אמר בשידור ההוא אמירות לפיהם דרשוביץ אנס ילדות וקטינות יחד עם ג'פרי אפשטיין ואף הודה במעשים. ההתנצלות של לס מגיעה לאחר שדרשוביץ הגיש בשבוע שעבר תביעת דיבה נגד הפרופסור ונגד תחנת הרדיו בה נאמרו הדברים על סכום של מיליון דולרים.

בתחילת החודש אמר פרופ' יורם לס כי פרופ' אלן דרשוביץ "אנס ילדות" ואף "הודה בכך". היום, בפתח התכנית אמר לס: "טעיתי, אני מבקש להתנצל". לדברי לס, "בתוכנית ב־10 בספטמבר אמרתי – במסגרת דיון על תיקי נתניהו ועל עמדתו של פרופ' אלן דרשוביץ לגביהם – כי 'פרופ' דרשוביץ אנס ילדות' ואף הוספתי כי הוא – דרשוביץ – 'הודה בכך'. אני מבקש לומר בצורה צלולה וברורה: אמירתי זו כנגד פרופ' דרשוביץ – הייתה שגויה".

לס הוסיף כי "פרופ' דרשוביץ מכחיש בתוקף את כל הטענות שהועלו נגדו בעניין זה, וטעיתי כאשר אמרתי שהוא הודה בכך. אני מבקש להתנצל בפני פרופ' דרשוביץ על האמירות שלי בעניינו בתוכנית, ולחזור בי מכל טענה שהעליתי כלפיו. הדברים התבססו על טעות שלי. צר לי מאוד אם נגרמה לו עוגמת נפש". להאזנה להתנצלות לחצו כאן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.