שידור ציבורי?

העיתונאי אראל סגל עוזב את כאן 11

תמונה – טוויטר ינון מגל
בעקבות חילוקי דעות עם מנהלי התאגיד, העיתונאי הבכיר אראל סגל הודיע כי הוא מתפטר מתאגיד השידור הציבורי: "שמח לחזור הביתה, לערוץ 20"

העיתונאי אראל סגל המגיש תוכנית יומית עם העיתונאי קלמן ליבסקינד בתאגיד 'כאן 11' הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו ועובר לערוץ 20. העיתונאי שמעון ריקלין בירך את סגל: "אראל סגל חוזר הביתה לערוץ 20. למקום שבו הוא יוכל לומר מה שהוא חושב ולהמשיך את השינוי המיוחל. לעיתונאי מקבוצת הפילים. אין מה לחפש בקבוצת העיזים. ברוך הבא בשם ה׳ אריה"

העיתונאי עמית סגל צייץ בביקורת: "ברכות לתאגיד השידור הישראלי שהצליח סוף סוף להיפטר מהתכנית היחידה עם שני מגישים מימין וכעת יוכל לשוב לעיתונות משובחת וחסרת פניות (אלא אם הן פניות שמאלה). כה לחי, וכיף לשלם מיסים במדינה הזו. היה פה ויכוח בין אגפים שונים בעיתונות הימין, ובין היתר בין סגל וליבסקינד. מצהלות חבורת סותמי הפיות של הארץ ושתיקת שאר התקשורת למראה הורדת התכנית היא תזכורת שמבחינת אגפים נרחבים בעיתונות שלנו, דין ליבסקינד כדין סגל: לא על המסך."

כזכור, במהלך הבחירות הצטלם אראל סגל לקליפ מוזיקלי עם ראש הממשלה נתניהו ועורר את זעמם של פעילי השמאל שדרשו את פיטוריו.

קלמן ליבסקינד משעה את עצמו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.