מיליוני סיבות לחייך

הסכום המטורף שקיבלה גל גדות על ההשתתפות בסרט של נטפליקס

תמונה – אינסטגרם
כמה הרוויחה הכוכבת הישראלית בשנה החולפת? הרבה, כמה הרוויחה רק על השתתפות בסרט של נטפליקס? ממש הרבה. כל הפרטים.

היא השגרירה שלנו בהוליווד, ובהחלט מביאה הרבה כבוד. אבל כמה גל גדות הרוויחה בשנה האחרונה מלעשות את מה שהיא אוהבת? (כן, גם בשנה הזו עם של הקורונה) המגזין הכלכלי "פורבס" דירג את השחקנות שלנו במקום השלישי בין השחקניות עם השכר הגבוה ביותר בהוליווד.

על פי הדיווח, גדות הרוויחה השנה, תחזיקו חזק ואל תקנאו, 31.5 מיליון דולר. בואו נגיד שאנחנו לא דואגים לה כמובן. אגב, 20 מיליוןדולרים ירקרקים מתוך הסכום הזה היא קיבלה על השתתפותה בסרט "Red Notice" של ענקית התוכן נטפליקס. הפקת הסרט נעצרה בתחילת גל הקורונה הראשון וחודשה לאחרונה.

אפשר בהחלט לומר כי גל גדות הפכה לכוכבת ברמה בינלאומית אחרי תפקידה כ"וונדר וומן". הסרט השני בסדרת הסרטים היה אמור לצאת בקיץ האחרון, כלומר – כבר היה אמור לצאת. משבר הקורונה הוביל לדחיית הקרנתו למועד שטרם נקבע. בעבר דווח כי עבור "וונדר וומן" הראשון גדות קיבלה 300 אלף דולר בלבד. סכום נמוך בהחלט שההסבר מאחוריו היה שההפקה לקחה הימור מסוים על הליהוק של גדות לתפקיד כל כך יוקרתי, ובאותה עת לא היה ברור אם היא יכולה לשאת על גבה את אחת מדמויות הקומיקס הידועות בעולם התרבות. גדות כידוע הוכיחה את עצמה.

סרט נוסף בהשתתפותה של גדות שהיה אמור לצאת לאקרנים בסוף השנה הוא "מוות על הנילוס", המבוסס על ספר של אגתה כריסטי. את הסרט ביים קנת ברנה הבריטי, שגם מגלם את דמותו של הבלש הרקול פוארו. קיצר, אנחנו לגמרי מפרגנים!

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.