החיים במציאות

בריטני ספירס חשפה: "ככה אני נראית באמת"

תמונה – אינסטגרם
נסיכת הפופ העלתה לאינסטגרם תמונות במראה ביתי וללא איפור ועיצוב - ועוררה סערה.

אנחנו רגילים לראות אותה 'מתוקתקת' וזוהרת, מאחורי שכבות ועוד שכבות של איפור, מייק-אפ, עדשות מגע וכו'. עכשיו היא החליטה ככל הנראה לשבור את הרשת, והיא די מצליחה לגרום לכך. סיפרס העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות ובהן היא מצולמת עם משקפיים, לבושה במכנסיים ארוכים וחולצת פלאנל משובצת.

"אינסטגרם מול מציאות. רציתי להראות לכם איך אני נראית ביום יום. אני יכולה להרגיש חסרת ביטחון כשמצלמים אותי מבלי שאני מוכנה. לכן תמיד השקעתי המון בהופעה שלי. אבל אתם יודעים, לפעמים נחמד לא להתאמץ ולהוריד את החומות מדי פעם. דרוש הרבה כוח לעשות את זה!". כתבה הזמרת.

צילום: מתוך אינסטגרם
צילום: מתוך אינסטגרם

ספירס גם הוסיפה סיפור שאינו שמתקשר לתמונות: "עוד עובדה מפתיעה לגביי: כשהייתי בבית הספר לא הייתי מעודדת, אלא שיחקתי כדורסל. הייתי בהגנה. אבל אלוהים אדירים, היינו גרועים. ניצחנו בשלושה משחקים בכל העונה". הגולשים תהו לפשר הסולם הנראה בתמונות וספירס מיהרה להסביר: "ניסיתי לתקן את המנורה. אבל הבנתי שאני נמוכה מדי!", כתבה והוסיפה אימוג'ים צוחקים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!