מזהיר

עמית סגל לח"כ יאיר גולן: מכתב התראה לפני תביעה

תמונה – חדשות 12
העיתונאי עמית סגל שלח לחבר הכנסת ממרצ מכתב התראה טרם תביעה בגין הדברים שאמר בשידור, כל הפרטים.

"אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד – נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

יאיר גולן (צילום: משרד הביטחון)
יאיר גולן (צילום: משרד הביטחון)

אלו הדברים שפרסם חבר הכנסת יאיר גולן בחשבון הטוויטר שלו. דבריו מגיעים לאחר חשיפתם של העיתונאים עמית סגל וגיא פלג, אמש במהדורה המרכזית של חדשות 12. כזכור, חשיפת השניים עסקה בהקלטות היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט, הקלטות שיחה בינו לבין מי ששימש בזמנו כיו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נווה. בהקלטות נשמע מדלבליט מכנה את שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר, בכינוי גנאי 'מנייאק', כמו כן נשמע מנדלבליט טוען כי ניצן 'מחזיק אותי בגרון'.

לפני זמן קצר שולח ד"ר ישגב נקדימון, עו"ד והיועץ המשפטי לחברת חדשות 12, מכתב אזהרה לפני תביעה לח"כ גולן, בעקבות הדברים שכאמור פרסם. "הפרסום הנ"ל, אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה,
כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן, בלשונך, הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר על חדשות 12 ועל מר סגל לפי סעיף 1 לחוק איסור לשון הרע", נכתב במכתב האזהרה. המכתב המלא: מכתב ליאיר גולן 14.10.2020 | תגובתו של חבר הכנסת יאיר גולן למכתב טרם התפרסמה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.