לא שותק

עמית סגל תובע 400 אלף שקל מדוברו של יאיר גולן

תמונה – ארכיון קרן תקווה
פרשן חדשות 12 עמית סגל, הגיש תביעת דיבה של 400 אלף שקל מדוברו של ח"כ יאיר גולן, עומר נחמני שכתב: "עמית סגל הוא גזען שבטעות נתפס כעיתונאי רציני". עמית סגל: "כל סכום שיושג במאבק למיגור תרבות השקרים והאלימות ברשת ייתרם לאלתר".

הפרשן הבכיר עמית סגל הגיש תביעת דיבה בסך 400 אלף ש"ח נגד דוברו של ח"כ יאיר גולן, עומר נחמני שפרסם עליו מספר פוסטים ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה בהם הביע ביקורת נוקבת על סגל וכינה אותו גזען ושלל האשמות נוספות, כך נחשף באתר 'העין השביעית'.

לאחר הגשת התביעה כתב סגל בטוויטר: "תזכורת: 1. הוצאת לשון הרע היא עוולה אזרחית 2. אם הטחת במישהו שהוא שקרן, גזען, מסית לרצח או היטלר – היה מוכן לאפשרות המסעירה שתיאלץ להוכיח זאת 3. אם לא, תיאלץ לשלם. 4. הרשת החברתית אינה מהווה שטח חסינות מהחוק. 5. כל סכום שיושג במאבק למיגור תרבות השקרים והאלימות ברשת ייתרם לאלתר."

עוד כתב סגל: "לשם ההמחשה: פעיל שמאל שבמשך שנה, אף שהוזהר פרסם כתריסר פוסטים בהם נטענו הטענות הבאות. אני משוכנע שהוא ישמח על ההזדמנות להוכיח את אמיתות טענותיו בבית המשפט, וכמוהו כל מי שיעז להפיץ שקרים והסתה ברשת."

לסיום כותב סגל לביקורת ברשת על התביעות שהגיש לאחרונה: "פרסום שקרים נתעבים על עיתונאים (או כל אזרח אחר) הוא תופעה נפסדת. אני מחזק את ידיו של גיא פלג עמיתי שהגיש שורת תביעות דיבה נגד פעילי ימין שהפיצו עליו דיבה חמורה, ומציע לכל מי שכזבים והסתה מופצים עליו ברשת לעשות כמוהו וכמוני".

גם ח"כ יאיר גולן שזוכה לחסינות מבתיעות נקלע בשבוע שעבר לעימות ברשתות החברתיות עם עמית סגל לאחר שחשף את הקלטות מנדלבליט על שי ניצן: "אז עמית סגל עלה להתקפה, והגיש נגדי תביעת דיבה. עיתונאי החצר של בלפור, האיש הממונה על הספינים התקשורתיים עבור נתניהו, סבור שאין זה ראוי שאפילו ארמוז על שותפותו בארגון העברייני שמקיף את ראש הממשלה, לדעתי כמובן."

עוד תקף גולן: "אז מר סגל הצעיר, אומר הבוקר ובמיוחד עבורך את הדברים הבאים: אתה שותף לעבריין לכאורה, אתה מנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי ובלתי חשוב כדי להסיט ממנו את הביקורת על כישלונותיו המתמשכים. כן, אני חושד בך בתיאום מלא עם האבא או בנו או עם שניהם. וכן אני ממש משוכנע שמזמן זנחת נורמות עיתונאיות ראויות. אתה מייצג בדיוק את מה שאני נלחם כנגדו – השחתת המרחב הציבורי, וזריעת כאוס במערכות השלטוניות בישראל. אה, כמעט שכחתי, בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!