בשידור חי

השר אלי כהן לאביעד גליקמן "הסיקור שלך שובר שיאים"

תמונה – ערוץ 13
מגישת הטלוויזיה נגה ניר נאמן השתיקה את השר אלי כהן שתקף בשידור חי את העיתונאי אביעד גליקמן שציטט גורמים משפטים אנונימיים נגד יו"ר הכנסת יריב לוין שביטל את ההצבעה בכנסת על הקמת וועדת חקירה בפרשת הצוללות בטענה למחטף: "הסיקור שלך שובר שיאים חדשים". צפו

שר המודיעין אלי כהן הגיב במתקפה בשידור חי נגד העיתונאי אביעד גליקמן שציטט גורמים משפטיים אנונימיים שתקפו בחריפות את יו"ר הכנסת יריב לוין לאחר שביטל את ההצבעה בכנסת על הקמת וועדת חקירה בפרשת הצוללות בטענה למחטף: "אני חייב לומר לך שכל פעם הסיקור של אביעד גליקמן פשוט שובר שיאים חדשים. אני חושב שבתור סיקור עיתונאי היה אומר אביעד גליקמן שיצאה הודעה משותפת של יו"ר הכנסת יריב לוין ומי שניהל את הישיבה באותו מועד סגן יו"ר הכנסת מנסור עבאס מהאופוזיציה, שאומר שנפלה טעות בידו, ביקשו ממנו הצבעה שמית והוא פשוט לא עשה את זה והתמהמה"

באשר לביטול ההצבעה ציטט אביעד גליקמן גורמים משפטיים שאמרו: "לוין מנסה לקבוע כללים חדשים ולפגוע בדמוקרטיה. ביטול הההצבעה היום היא אות קין ליושב ראש הכנסת. אחרי שקרא לא לציית לפסק דין של בגץ הוא עכשיו מבטל ללא בושה הצבעה חוקית לחלוטין. בקצב הזה אנחנו עוד רגע באנרכיה שאותה מובילים בכירי הליכוד. זאת התנהלות בושה וחרפה". הגורמים הוסיפו כי זהו מצב מאוד לא בריא שאין יועץ משפטי קבוע לכנסת אלא ממלאת מקום שבחירתה תלויה ביריב לוין"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.