צאתכם לשלום

בגלל ביבי? הזמר מתי כספי עוזב את ישראל

תמונה – פייסבוק מתי כספי
הזמר מתי כספי החליט לעזוב את ישראל לאיטליה בגלל המצב הקשה לטענתו בישראל: "לקחתי פסק זמן מכל התוהו ובוהו בתקווה שהמצב יתהפך ויחזור למצבו הקודם הנורמאלי והשגרה תחזור להיות כבימים עברו". כך הגיבו הגולשים בפייסבוק

הזמר הפופולרי מתי כספי החליט לעזוב עם משפחתו את ישראל בגלל המצב במדינה. בפוסט שפרסם כספי בפייבוק הוא כותב: "שלום לקהל שלי היקר, לאור המצב העגום שממשלת ישראל יצרה כלפיי אזרחיה וכלפיי התרבות, בחרנו אני ומשפחתי להתנתק למען בריאותינו הנפשית. לקחתי פסק זמן מכל התוהו ובוהו בתקווה שהמצב יתהפך ויחזור למצבו הקודם הנורמאלי והשגרה תחזור להיות כבימים עברו."

עוד כתב כספי: "כרגע אני כותב מצייר ומשתדל להינות בחיק המשפחה למרות שלא קל ולא פשוט להיות רחוק מהחברים, הנגנים והמעריצים. אבל זה זמני. ההחלטה נבעה בעיקר מדאגה לבריאות הנפשית שלי ושל משפחתי. מקווה שהמאבק שכולנו שותפים לו ישא פרי ויאפשר לחזור לבמה ולהיות קרוב אליכם. שלכם באהבה ובהערכה, מתי", סיים כספי את הפוסט שפרסם.

חלק מהגולשים ברשתות החברתיות הגיבו בתמיכה או ביקורת נוקבת על ההחלטה של כספי לעזוב את ישראל. הגולשת ליאת כתבה בתגובה: "נפלא , בהצלחה ובהנאה. מאחלת לכם הנאה והחלמה לנפש… הלוואי והיתה לי את האפשרות לעשות את זה עכשיו…תהנו ותנצלו כל רגע".

רבקה הגיבה בביקורת נוקבת: "פוסט בדיחה. פוסט של אגואיסט. על זה נאמר "מעשה ידי טובעים בים, ואתם אומרים שירה". אם שכחת לרגע,מזכירה לך שזו מגיפה עולמית. אנחנו לא לבד בסרט הזה. רק לא ביבי,זו סיסמא. אם חשבתם שמנהיג אחר היה מטפל במגיפה יותר טוב, הציצו לכל מדינות העולם וראו מה קורה שם. המצב קשה בכל העולם. ברור לי שלא קל. ביבי לא הביא את המגיפה. אתה עוד תשוב על שש כשהמגיפה תתפרץ בפירנצה. פירנצה זה לא כדור אחר. אתה ממש דואג רק לעצמך. לקום וללכת לא יפתור לך שום בעיה. אתה אדם מבוגר. אם טרחת בערב שבת,יש לך מה לאכול בשבת, כנראה שלא טרחת"

הזמר מתי כספי עוזב את הארץ: וואי, וואי, וואי!!!עם המעבר לשעון החורף והסכם השלום עם סודאן, נתקף הזמר , מתי כספי, יאוש…

Posted by ‎יואל ישורון‎ on Saturday, October 24, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.