'אופירה וברקו'

נכנס לבידוד: דנה ויס תחליף את אייל ברקוביץ'

תמונה – אינסטגרם אופירה אסייג

לא רק צניחה ברייטינג: מגישת הטלוויזיה דנה וייס תצטרף לאופירה אסייג בהגשת התוכנית 'אופירה וברקו' המשודרת בימי שישי בערוץ 12, זאת לאחר שהמגיש והכדורגלן לשעבר אייל ברקוביץ' נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת.

העיתונאי אלי ציפורי הגיב: "‏אופירה אסייג במצוקה גדולה וטוב שכך לאור ירידת הרייטינג. תוכנית השנאה ניסתה שוב להזמין את גלית דיסטל ושוב סורבה. הווה אומר: החרם על תוכנית ההסתה עובד וצריך להמשיך איתו".

כזכור, לאחרונה עורר ברקוביץ' זעם בימין לאחר שכינה בשידור חי את בכירי הליכוד חברים בארגון פשע.

העיתונאית והפובלסיצטית גלית דיסטל אוטבריאן התייחסה לחרם של אנשי ימין על התוכנית הפרובוקטיבית: "נו, נו, מה אתם יודעים. פנו אלי שוב מההפקה של אופירה וברקו. שוב הם רצו שאגיע. שוב סרבתי. אני מריחה את המצוקה שלהם עד כאן. בתכנית האחרונה שלהם אופירה הצהירה עובדתית שהטיפול של נתניהו בקורונה הוא "אפס"!!! "אפסס"!!!

הרגע קראתי כותרת שפורסמה בעיתון מרכזי בשוויץ. השוויצרים שואלים את עצמם איך ישראל "הצליחה לעשות את זה", איך היא הצליחה להוריד באופן פנומנלי ובזמן כלכך קצר את אחוזי התחלואה וההדבקות. בצרפת כבר מדברים על סגר הרמטי של חודש שלם. באיטליה הפגנות ברחובות נגד הסגר. גרמניה שוקעת בבוץ הקורונה, מערכת הבריאות של הולנד כבר לא מצליחה לספק מענה ואופירה אומרת "אפססססס!" "אפססססס!" שוין.

הייתי שמחה להגיע לתכנית כדי להרים לאופירה את הרייטינג כך שהיא תקבל תוספת למשכורת עבור עבודתה כמקללת ראש הממשלה לקראת מהדורת ההסתה המרכזית בערב.

לסיום כותבת גלית, "אני רק מעדיפה להשמין מרצון 40 קילו לפני שאעשה את זה. קוראת שוב לכל הפוליטיקאים ואנשי התקשורת מימין לא לעזור לרייטינג של הזוג המוזר הזה. לייבש להם את הצורה. לסגור להם את הברז. להצניח את הרייטינג לאפססס! אפסססססס! בתמונה: תראו איזה יופי המספרים שלהם צונחים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!