החלמה מהירה

שלומי שבת: "החיים נראים אחרת אחרי המחלה"

תמונה – עופר מנחם יח"צ
הזמר שלומי שבת שחלה בנגיף הקורונה ערך מסיבת עיתונאים בזום שם סיפר על ההתמודדות הקשה עם התסמינים: "החיים נראים אחרת אחרי שאתה מקבל את המחלה הזאת". לסיום קינח שבת עם השיר "רק בגלל הרוח". צפו

הזמר שלומי שבת בן ה 66 שחלה בנגיף הקורונה ואושפז למשך שלושה שבועות, מספר בשיחת זום עם העיתונאים וסיפר על תסמיני המחלה: "היה איזה ערב שהתדרדרתי והרופאים אמרו לי שהולכים לטיפול נמרץ. זה היה ליל הושענה רבה, לילה מאוד חשוב ביהדות. ניצלתי את זה שהרופא מעריץ אותי ואמרתי לו תן לי רק כמה שעות, ובבוקר נלך לטיפול נמרץ. ואז כמו באגדות, בבוקר מגיע הרופא ואומר בוא נחכה עם זה. הרגשתי שכל העם מתפלל עליי, סיפר שבת והוסיף: "הרגליים שלי התנפחו, אני עדיין זקוק לחמצן, החיים נראים אחרת אחרי שאתה מקבל את המחלה הזאת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.