סערת הנשיקות

עידן חביב נגד צה"ל: "החלטה חשוכה ומעציבה"

תמונה – גיל משעלי אינסטגרם

כוכב הריאלטי והזמר עידן חביב תוקף את צה"ל בעקבות הדיווחים על העונש שנגזר על זוג לוחמות שנשלחו ל20 ימי מכבוש בכלא בטענה שהתנשקו בבסיס צבאי לעיני החיילות.

בפוסט שפרסם חביב ששירת כקצין בשייטת 13 הוא תוקף: "אתם כותבים לי שיש חוקים וצבא זה לא משחק, אני שירתתי בבסיס מספיק שנים כדי לראות מערכות יחסים של לוחמים עם פקידות בסיס מול כולם מגלים את אהבתם ומתנשקים והכל בסדר ואף אחד לא מדבר בכלל, אבל כשזה שתי בנות פתאום זה הופך להיות עניין"

חביב מוסיף וזועם: "בואו לא נתיפייף, יש כאן החלטה חשוכה ומעציבה ואותי מעציב שזה ככה. אז אל תסתרו מאחורי נהלים וחוקים וצה"ל הגדול, זאת לא מדינת הלכה וזה לא צבא הלכה תגלו את אהבתכם למי שבא לכם. אם לבן ובת מותר לגלות את אהבתם גם לזוג בנות מותר להראות את אהבתן"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.