"צנזורה מחליאה"

עמית סגל נגד פייסבוק וטוויטר

תמונה – חדשות 12
העיתונאי הפוליטי צייץ בטוויטר ביקורת חריפה נגד הרשתות החברתיות וספג התקפה מהגולשים.

הפרשן והעיתונאי עמית סגל (חדשות 12, ידיעות אחרונות) צייץ – וספג אש. אמש בשעות הבוקר צייץ סגל דברי ביקורת חריפים נגד הרשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק. סגל כתב: "הצנזורה של טויטר ופייסבוק מחליאה. הדבר האחרון שמעניין את ראשיהן זה האמת והצדק. הם בסך הכל רוצים לחזור לפאלו אלטו בשלום".

דבריו של סגל מגיעים ככל הנראה על רקע תיוג הציוץ של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בטווויטר כמידע לא אמין. אמש, כזכור, צייץ טראמפ בטוויטר "אנחנו מובילים בגדול, לא ניתן להם לגנוב את הבחירות או להצביע אחרי סגירות הקלפיות". בטוויטר בתגובה סימנו כאמור את הציוץ, וכתבו כי "התוכן עשוי להיות לא מדויק בהקשר לתוצאות הבחירות". גם בפייסבוק, שגם בה פרסם טראמפ דברים דומים, הבהירו: "ספירת הקולות נמשכת"

סגל זכה לאלפי סימוני לייק לדברים שצייץ, אך גם ספג ביקורת לא מבוטלת מצד גולשים. אחד מהם הגיב וכתב: "לא הבנתי. זה לא בסדר לצנזר פייק ניוז והסתה?", תגובה שזכתה להסכמה מכובדת מצד לא מעט גולשים. גולש אחר כתב: "מי שמדבר. אתה חוסם את כל מי שמצייץ עליך משפט לא נעים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.