"בהמה"

סתיו סטרשקו מקללת ונעצרת: "אני שחקנית ודוגמנית"

תמונה – דוברו המשטרה/הצינור
הדוגמנית והשחקנית סתיו סטרשקו נעצרה בסוף השבוע לחקירה במשטרה לאחר שהתנגדה לתשאול השוטרים שהוזעקו בעקבות דיווח על מריבה קולנית ככל הנראה בינה לבן זוגה. צפו בתיעוד ממצלמות השוטרים

המשטרה מפרסמת תיעוד חדש מהמעצר הקולני של הדוגמנית סתיו סטרשקו שנעצרה בסוף השבוע בתל אביב לאחר שקיללה את השוטרים שהוזעקו בעקבות דיווח שהתקבל מעוברי אורח על צעקות בתקרית שפרצה ככל הנראה בינה לבן זוגה.

בסרטון ממצלמת הגוף של השוטרים שפרסם בעמוד האינסטגרם של 'הצינור', נראית סטרשקו מתנגדת לענות לשוטרים שניסו לתשאל אותה על התקרית: "את יודעת למה אנחנו פה?" נשאלה סתיו שהגיבה בהתקפה: "כי היה רעש, כי היה צעקות? הכל בסדר. אסור לך לגעת בי אסור לך לעקוב אחרי. אני דוגמנית ושחקנית במדינת ישראל שהייתה מועמדת לפרס אופיר, אני לא מעוכבת בהמה תורידי ממני את הידיים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.