צפו בוידאו

שוב מסתבך: אברי גלעד מתנצל בפני ג'ו ביידן "מטרידן סדרתי"

תמונה – ארכין כאן 11 "פגישה"

לאחר סערת הנזיפה במבזקן ערוץ 13 שכינה את ביידן נשיא ארה"ב לפני הכרזת התוצאות הרשמיות מהבחירות בארה"ב, מגיש הטלוויזיה אברי גלעד שוב מעורר סערה בשידור חי כשכינה את ג'ו ביידן "מטרידן סדרתי" במהלך ראיון: "אני מסכים איתך שהוא לא מודל לדוגמא, אם בפיד שלך היו את הדברים של ביידן שלא ראויים לדוגמא, היית רואה שהוא לא פחות גרוע אוליי אפילו יותר גרוע בדברים רבים, הוא מטרידן מיני סדרתי כולל של ילדות, הוא אדם נוראי"

בהמשך התנצל גלעד בפני ביידן: "כל מה שנאמר כאן נאמר ע"י מישהו אחר זה לא הייתי אני, אין ביסוס לשום דבר שאמרתי גם אם יש ביסוס הוא לא מטרידן מיני סדרתי, יש עליו רק 2 תלונות ולגבי ענייני הקטינות כיוון שהסרטונים לא נמצאים ברשותנו כרגע כאילו לא נאמרו מעולם אני מתנצל בפני המעומד"

ברשתות החברתיות הופץ סרטון בו נראה ביידן מלטף נשים וילדות במהלך השנים האחרונות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.