צפו בוידאו

עמית סגל נגד כתבת CNN כריסטיאן אמנפור: "מחליא"

תמונה – צילום מסך CNN

סערה ברשת נגד כריסטיאן אמנפור, מגישת טלוויזיה וכתבת חוץ הראשית של רשת הטלוויזיה האמריקאית CNN שהשוותה את עידן טראמפ לליל הבדולח בטור דעה שפורסם בשידור חי בטלוויזיה כשברקע שודרו תמונות מקורבנות השואה וספרים יהודים עולים בלהבות: "השבוע, לפני 82 שנה, אירע ליל הבדולח, זריקת האזהרה של הנאצים מעבר לקשת התרבות האנושית שלנו היא שהובילה לרצח עם נגד זהות שלמה. ובמגדל הספרים הבוער הזה הוביל להתקפה על עובדה, ידע, היסטוריה ואמת", אמרה והוסיפה: "אחרי ארבע שנים של תקיפה מודרנית על אותם ערכים על ידי דונלד טראמפ, צוות ביידן והאריס מתחייבים לחזור לנורמות, כולל האמת"

העיתונאי עמית סגל תקף: "מחליא. עוד מגדלור אתי-מוסרי לצד תום ״לא יכולתי להמשיך כעיתונאי לו טראמפ נבחר שנית פרידמן", תקף סגל.

קונסול ישראל לשעבר בניו יארק דני דיין תקף: "ההשוואה הנואלת שערכה בין ליל הבדולח לשנות טראמפ היתה צריכה להביא לפיטוריה המיידיים מ CNN. אין חסינות בפני הכחשת שואה.

גם כתבת וואלה חדשות ברק רביד תקף את כריסטיאן: "אנלוגיה מטורפת לחלוטין ובלתי מתקבלת על הדעת. מאוכזב מאוד מכריסטיאן אמנפור. אני מקווה שהיא תחזור בה בחזרה"

"השבוע, לפני 82 שנה, אירע ליל הבדולח, זריקת האזהרה של הנאצים מעבר לקשת התרבות האנושית שלנו היא שהובילה לרצח עם נגד זהות שלמה. ובמגדל הספרים הבוער הזה הוביל להתקפה על עובדה, ידע, היסטוריה ואמת" אמרה והוסיפה: "אחרי ארבע שנים של תקיפה מודרנית על אותם ערכים על ידי דונלד טראמפ, צוות ביידן והאריס מתחייבים לחזור לנורמות, כולל האמת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.