"תלמדו מטעויות"

אורטל עמר להורים גרושים: "הפוסט הזה מוקדש לכם"

תמונה – צילום משה נחומוביץ

לאחר שנתיים סוערות בכותרות הראשיות של מדורי הרכילות, הזמר הפופולרי בן-אל תבורי חגג יום הולדת שנתיים לבנו הבכור תו פרינס, יחד עם פרודתו אורטל עמר שפנתה בפוסט מרגש להורים גרושים להניח את המחלוקת בצד לטובת הילדים: "לפני כשנתיים בדיוק נולדת המלאך הקטן שלנו, אי אפשר להסביר כמה אלוהים בירך אותנו כשבאת! עם כל העליות והירידות של שני הורים משוגעים וצעירים שרק התחילו את דרכם אתה זה שלימדת אותנו איך לחיות ואיך לראות את החיים אחרת. לא יכול לשכוח את היום הראשון שהגעת לעולם אפרוח קטן יפה, תמים ורגוע אין דרך לתאר באיזו שלווה נולדת ולאיזו שלווה הכנסת אותנו כשבאת", כתב בן אל לבנו.

"יום יבוא ואנחנו נשב על קפה במרפסת ואתה תעטוף אותי בחיבוק חזק של גבר גבר ואני לא אוכל להאמין בכלל שהיית כלכך קטן בידיים שלי. החיבוק שלך ממלא אותי במין סוג של חום גוף שאי אפשר להסביר במילים! מאז שנולדת ועד היום קיבלת חינוך מדהים! כל כך פחדתי שהפרידה הזאת תעשה לך רע , תמרמר אותך. אבל לשמחתי זכיתי! וגם אתה זכית באמא מדהימה. אמא שדואגת לך כל הזמן וחושבת עליך בלי סוף! אמא שהפכה אותך לגבר מושלם! גבר לחיים."

עוד כתב בן אל: "מקווה שתלמד מהטעויות שלי ושל אמא, מקווה שתמיד תראה טוב ותדע להתרחק מהרע. שתהיה לי בריא ובעזרת ה׳ תמיד נדע איך ליישר את ההדורים ביני לבין אמך ושנדע להמשיך להיות חברים טובים ולגדל אותך בנחת. מזל טוב ילד שלי. אוהב אותך אבא ". כתב בן אל באינסטגרם.

https://www.instagram.com/p/CHm5zrPFsyn/?utm_source=ig_embed

גם אורטל עמר הצטרפה לאיחולים וכתבה: "בוקר יום הולדת לקטן שלנו. אם יש הורים גרושים/פרודים בקהל הפוסט הזה מוקדש לכם. לקח לנו לא מעט זמן אבל השנה, אני ובן אל הענקנו לתו מתנה מיוחדת. כזו שלא קונים בחנות. שלא שווה כסף אבל שווה הון. קנינו את החברות שלנו מחדש זה לא היה פשוט והתהליך כאב אבל הסוף שלנו טוב. הלוואי שהפוסט הזה יתן השראה להורים שנמצאים על סף שגעון, שעסוקים בנקמה וכעס בדיוק כמו שאנחנו הינו. החיים יפים ונעימים יותר בשולם"

לסיום כתבה אורטל: ותו שלנו. עם התלתלז היפים. זה שאוהב כל כך מוזיקה. וזז מצחיק עם הטוסיק הקטן. שאומר שלום לזרים במעלית. שאוהב מלפפונים. שגונב ממתקים. שמנשק אותי בכל הזדמנות. בני בכורי שרק תהיה לי בריא עם כל השאר נתמודד. מזל טוב תו פרינס שלי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.