הנקמה

צפו: שרה נתניהו חושפת הודעות מרוני מאנה

תמונה – לשכת רה"מ

בתגובה למתקפה של רוני מאנה בתוכנית 'המקור' לאחר פרסום הקלטות משיחות אישיות של שרה נתניהו והיועץ לשעבר ניר חפץ, העיתונאי בועז גולן חושף הערב בערוץ 20 מסרונים מתחנפים ששלח המיליונר רוני מאנה לשרה נתניהו זמן קצר לאחר שנותקו היחסים ביניהם: "היי שרה, סיפרו לי שרזית את נראית נפלא. אני סקרן לראות אותך אני מקווה שאת מתגעגעת לימים היפים שלנו. תהיי גדולה ותרימי טלפון, נשב לארוחת צהריים עם יין משובח ונשים את כל המשקעים הצידה". שרה לא הגיבה.

בהודעה נוספת שנחשפה בערוץ 20כותב מאנה: "״קראתי אתמול את הכתבה וראיתי את הלוק החדש שלך. נראית כמו דוגמנית וצעירה בעשרים שנה. אני מקווה שביבי לא מודאג, שלא יחזרו אחרייך", כתב מאנה לשרה.

בניסיון נוסף לפתות את שרה כותב מאנה: "עברתי משרד, שמונה מאות מטר. הכי יפה במדינה. התמונה שלך תלויה על הקיר וכל מי שנכנס רואה את התמונה. כולם מתלהבים. עשרה אנשים מעוניינים לקנות אותה. אחד הציע 30 אלף שקל אני נשבע לך, וזה רק עולה״.

https://twitter.com/BoazGolan/status/1329120074003832834?s=20

מטעמו של רוני מאנה נמסר בתגובה לערוץ 20: ״ניסיונכם להטיל דופי ברוני מאנה, איש עסקים מצליח מהמובילים בענף הנדל״ן בישראל מזה כשלושים שנה, והכול על מנת לרצות את בלפור כדרככם ערב ערב – לא יצלח. מר מאנה אכן היה חבר קרוב של משפחת נתניהו, וכמנהגו עם חברים, נתן להם את הלב והנשמה, הרעיף עליהם מתנות וכסף ופעל רבות כדי לשמר את החברות. רוני אף פעם לא ביקש לעצמו כלום. לתומו הוא חשב שזו חברות אמת, בלי אינטרסים. לצערו הרב, מרגע שנתניהו נבחר להיות ראש ממשלה, הם הפכו את עורם, התנהגו בהתנשאות ובניכור, והחזירו רעה תחת טובה. התנהגות זו לא הייתה מדאיגה את מר מאנה, שעטוף בחברים טובים רבים ובמשפחה נהדרת וברוך השם אינו זקוק לראש הממשלה, אשתו ובנו, אילולא שרה ויאיר היו מתערבים, בוחשים ומשפיעים על ענייני המדינה ומזיקים יומיום לעתיד ילדינו״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.