מסכימים איתה?

פני הבושה של ישראל: תמר איש שלום במונולוג אישי

תמונה – ערוץ 13
תמר איש שלום במונולוג אישי נגד מפגיני הימין שתועדו מקללים את המשפחה השכולה שמארחת מפגיני שמאל בקיסריה. וגם: תיעוד חדש מההפגנה הסוערת והאמא הזועמת. צפו

מדינה בזעזוע: תמר איש שלום, מגישת המהדורה המרכזית בערוץ 13 פתחה הערב את השידורים במונולוג אישי וממוקד בו חשפה את שמות המעורבים שהופיעו בהפגנה מול משפחת פארקש השכולה שגרים 500 מטרים סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה: "אורלי לוי, ויגאל, ואסתר נעים, ואפרים גרייף, והמפגינות סיגלית, ואריאלה, וסימה, הם פני בושה של ישראל, פני הבושה של כולנו".

יאיר נתניהו הגיב לסערה: "משפחת פארקש מארחת בביתה, שנמצא כמה מטרים מהבית של נתניהו, כל מוצש , אנרכיסטים ופסיכים של מפגיני השמאל הכי קיצוניים, אשר מקללים ועולבים ב*אח השכול* בנימין נתניהו במגפון. הם עושים זאת בניגוד לחוק שקבעה הפרקליטות עצמה, שאין להפגין קרוב יותר מ500 מטרים מבית פרטי של פוליטקאי.

עוד כתב יאיר: "הרבה פעמים נשמעים שם האמירות : ״ביבי- יוני היה מתבייש בך״. לפני כחודשיים, אני הלכתי לים, ועברתי ליד בית משפחת פארקש, עליו מתנוסס דגל שחור גדול. מתוך הבית , צרחה עלי אישה: ״יאיר!!!! אתה תת אדם!!! תמות!".

ראש הממשלה נתניהו הגיב וגינה את הקללות נגד המשפחה: "כאח שכול אני מתקשה לשמוע את האמירות שאחי יוני שנפל במערכות ישראל ״יוני היה מתבייש בך״, ״יוני היה מתהפך בקברו״. ולכן כשאני שומע אמירות כאלו, מכוונות לאחרים כמו שנעשה בקיסריה אני מגנה את זה בכל תוקף. אנחנו חייבים לכבד את תחושת האובדן של המשפחות השכולות באשר הן ואני אומר את זה לכולם – מימין ומשמאל."

יאיר נתניהו הגיב ופרסם סרטון של סדי בן שטרית, ממובילי ההפגנות נגד נתניהו שהשווה את נתניהו להיטלר: "האם ישאלו מחר בתקשורת אחד אחד את חברי הכנסת של השמאל, האם הם מתנצלים? זה מהערב. ולכל המתייפיפים מהמחנה שלנו- לכו קיבינט."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.