נורמליזציה

סערה ברשת: השחקן המצרי הצטלם עם עומר אדם לצלילי "הבה נגילה"

תמונה – טוויטר מורן טל
הרשתות החברתיות במדינות ערב גועשות לאחר פרסום תמונה וסרטון של השחקן המצרי הפופולרי מחמד רמדאן יחד עם עומר אדם ואנשי עסקים ישראלים במסיבה בדובאי. צפו
תמונות של רמדאן בדמות יהודי שהופצו ברשת

סערה במצרים: הזמר הישראלי עומר אדם השוהה בשבועות האחרונים בדובאי, נפגש והצטלם בדובאי עם אחד הזמרים והשחקנים המצריים הפופולריים ביותר, מחמד רמדאן (רמצ'אן), ואף פרסם את התמונה בחשבון האינסטגרם שלו מה שהוביל לגל תגובות זועמות מהגולשים הפלסטינים והמצרים ברשתות החברתיות המתנגדים לנורמליזציה עם ישראל.

בעקבות התגובות הסוערות ברשתות פורסמה הקלטה בה מבהיר השחקן רמאדן: "לא ידעתי ולא שאלתי מי הוא, כל אדם שמצטלם איתי, כל עוד הוא בנאדם אני מצטלם איתו, לא שואל על הצבע, הדת או האזרחות שלו, כולנו בני אדם ונבראנו על ידי אללה, אני לא יודע עם מי אני מצטלם, כל מי שמבקש להצטלם איתי אני מסכים ולא מסרב, וכל הציבור יודע את זה", הגיב רמאדן בתגובה לביקורת.

לאחר שהגיב שלא ידע, הופץ סרטון נוסף בו נראה רמדאן רוקד לצלילי השיר 'הבה נגילה', מה שהסעיר עוד יותר יותר את הקיצונים במצרים והרשות הפלסטינית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!