מה דעתכם?

זעם ברשת: בדיקת עובדות בשידור חי של נתניהו

תמונה – לע"מ

בשידור חי: במהלך מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נתניהו הפעילו ב'ערוץ 13' בדיקת עובדות לטענות של נתניהו נגד גנץ על הפרת ההסכם הקואליציוני ביניהם.

העיתונאים אביעד גליקמן ברוך קרא וגיא לרר יצאו להגנת הערוץ על ההחלטה שמסעירה את הרשתות החברתיות. גיא לרר צייץ: "אין ברירה. חבריי בחדשות 13 צודקים. חייבים לשים סוף לשקרים. מקווה שזה יעשה באופן הגון לכל הפייקרים, ולא חסר כאלו בכל צד פוליטי – באחריות"

העיתונאי ינון מגל הגיב בזעם: "נתניהו מסיים את דבריו וקרן מרציאנו עושה לו "בדיקת עובדות". הבנתם, רק לנתניהו. מי אתם בכלל? חבורת אפסים. לכו". ערוצים 12 ו13 שעושים פתאום "בדיקת עובדות" לנתניהו. רק לנתניהו ומחקים כמו חבורת קרתנים קטנים את התקשורת האמריקאית ומה שעשתה לטראמפ. אתם עלובים ביותר ולא ניתן לכם לעשות את אותו הדבר לנתניהו. לא ניתן"

יאיר נתניהו הגיב: "גועל נפש. ערוץ אלג׳זירה 12 , הפסיקו את שידור מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה, בשנייה שהכתב של ערוץ 20 התחיל את השאלה שלו לראש הממשלה."

https://twitter.com/BoazGolan/status/1334203597500936193?s=20

כתב עיתון 'ישראל היום' הגיב לנאום נתניהו וזכה לתגובה מיאיר הבן: "נאום מבולבל של נתניהו כמו שלא שמעתיו מעולם". דן שמואל, כתב 'ישראל היום' הגיב גם הוא נגד נתניהו: "זה מתווסף לנאום שלו באירוע בכנסת למיגור האלימות נגד נשים שהיה לא מבריק, בלשון המעטה. מרגישים שהעומס משפיע עליו, לדעתי ברמה חסרת תקדים"

אשת הפרסום אלקי ברגנשטיין הגיבה: "התקשורת הגיעה לשפל שלא ראיתי בחיי. מקווה שכל ימני צפה בדבר הזה וראה את הניסיון לסתימת פיות. ואגב, מישהו יודע למה הרייטינג של חדשות 13 כזה נמוך?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.