"העובדות"

אל תפספסו: אמנון אברומוביץ' נבדק ונתפס

תמונה – טוויטר עמית סגל

פרשן חדשות 12 אמנון אברומוביץ' מתח ביקורת חריפה כמדיי שבוע ב'אולפן שישי'נגד ראש הממשלה נתניהו והאשים אותו ב"שחץ ישראלי", בין היתר בגלל חשיפת ארכיון הגרעין האירני במסיבת עיתונאים: "אתה יודע בזמנו היה את מבצע קאריןA, מבצע הרבה יותר מסוכן ומסובך ממה שהיה בארכיון ההיסטורי של אירן, אני לא זוכר שאריק שרון הלך, הסיר את הלוט והציג, הוא נתן את זה לחיל הים", טען אברומוביץ'.

תוכנית הטלוויזיה 'מהצד השני' עם גיא זוהר יצאו לבדוק את הטענות של אברומוביץ' וגילו שרה"מ לשעבר שרון דווקא כן עשה מסיבת עיתונאים והציג לעולם את ספינת הנשק שנתפסה בדרך לעזה. רה"מ נתניהו שיתף את הסרטון וכתב: "בדיקת עובדות לאמנון אברומוביץ'".

העיתונאי יותם זמרי צייץ: "עם כל הכבוד לקטע המצוין של יואב רבינוביץ' אצל גיא זהר. זה הקטע הכי גדול של אמנון. בלי תחרות". יאיר נתניהו (הבן של) הגיב במתקפה: "השקרים של הפוליטרוק הראשי של אלג׳זירה 12, אמנון חרטוטוביץ׳."

העיתונאי ינון מגל צייץ: "אוי יואב רבינוביץ מוציא את אברמוביץ שרלטן שלא לומר קשקשן שלא לומר שקרן. לכו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!