"עד כאן"

חדש-ישן: אורנה בנאי מצטרפת לתאגיד 'כאן'

תמונה – אינסטגרם

על חשבון הציבור: הקומיקאית השנויה במחלוקת אורנה בנאי, מצטרפת כמשתתפת קבועה בפאנל הפוליטי בעונה החדשה של תוכנית הסאטירה 'עד כאן' שתשודר ב'כאן 11'.

בפאנל הסאטירי משתתפים גם נדס אבוקסיס, יותם זמרי, נעם פתחי, גדי וילצ'רסקי, לאה לב ומעיין בלום.

אורנה בנאי מסרה בתגובה: "אני שמחה ואף נרגשת להצטרף לתאגיד ולתוכנית 'עד כאן' – תכנית סאטירה שגם מאוד מצחיקה וגם נותנת בראש. הפאנילסטים מוכשרים מאוד ואני אוהבת שם כמעט את כולם".

בהפגנת 'שלום עכשיו' שהתקיימה ביום השנה לרצח רבין שהתקיימה בכיכר ציון בירושלים תקפה בנאי את ראש הממשלה נתניהו: "ימיו של הרודן ספורים. וזה בזכותכם ובזכותנו, האנשים הנפלאים שמבקשים ישראל אחרת, ישראל של שלום, של שוויון, של כבוד הדדי, של אמת, של יושר. זאת הייתה דרכו של רבין, ואנחנו סוללים היום את הדרך הזאת ברגלינו לזכרך יצחק רבין אהוב ויקר שלנו, אין יום שאנחנו לא בוכים, איזו החמצה, איזה רצח מתועב, איך הם רצחו וירשו״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.