יהודיה גאה

תמר איש שלום: "שנה טובה היא מבחינתי בתשרי"

תמונה – פייסבוק תמר איש שלום

מגישת מהדורת החדשות בערוץ 13, תמר איש שלום הותקפה ברשת על הברכה המסתייגת "שנה אזרחית", שאיחלה לציבור הצופים בסיום המהדורה: "תמר איש שלום, מעריץ 13. זה שמחיש את אוזנינו ברעשי הרקע הנוראים – הרעיפה עלינו את הברכה הפחדנית "שנה אזרחית טובה", צייצה סילבי קשתי בהתקפה על תמר שלא נשארה חייבת.

"את חטאי אני מזכירה היום, מודה ומתוודה ששנה טובה היא מבחינתי בתשרי. כבר בגיל 17 בחצות כשהיינו תקועים בתור למועדון בי-ם לא סבלתי את הערב הזה ולא מרגישה אליו קשר רגשי. חוץ מהתאריך שום דבר לא מתחיל או נגמר היום מבחינתי. אבל אין קשר לפחדנות. ולמען הסר ספק – שנה טובה ובריאה סילבי יקרה!", הגיבה תמר איש שלום.

אבנר נתניהו, שמרבה לאחרונה להתבטאות ברשת על דברים שעל סדר היום צייץ והסתבך: "סילבסטר לא היה אנטישמי רודף יהודים, שמחתי לעזור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.