הארכיון לא שוכח

ינון מגל: "אברמוביץ יזכר כהערת שוליים בהיסטוריה"

תמונה – טוויטר עמית סגל

אלופת העולם בחיסונים: לאחר ההישג המדהים של ישראל המובילה במקום הראשון בעולם ובפער, בחיסונים שניתנו לאזרחי ישראל, העיתונאי ינון מגל שולף מהארכיון את הזלזול שהפגין הפרשן אמנון אברומוביץ' על העסקה שחתם רה"מ נתניהו עם חברות החיסונים לפני מספר חודשים.

"היום כבר ברור שיקח לפחות חודשיים עד שמינהל התרופות האמריקאי יאשר את זה, לאחר מכן השאלה מה קצב הייצור, לאחר מכן מדינות צפון אמריקה ואירופה קודמות לנו ואנחנו אמורים לקבל ללא התחייבות ברורה ובלתי חוזרת לקבל ארבעה מיליון חיסונים עד סוף 2021."

עוד אמר אברומוביץ': "ושאלת תופעות הלוואי, כך שאני לא יודע למה מישהו מיהר לקח קרדיט והציג את ההסכם הזה, זיכרון דברים, כאילו זה היום החגיגי החשוב ביותר בתולדות מדינת ישראל מאז כ"ט בנובמבר".

ינון מגל: "אברמוביץ יזכר כהערת שוליים בהיסטוריה. אבל האמת. אחרי הדחקה, אפילו זה לא". העיתונאי אראל סגל הגיב: "יש לי אינדיקציה שמדובר בשני חרטטנים"

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק פרגן לפרשנים אברומוביץ' ורינה מצליח בציוץ שפרסם בטוויטר: "אברמוביץ התעלה הערב על עצמו. אבחנות מדויקות על טבע מחדלי וכישלונות הנאשם, על הסיבה האמיתית לקצב החיסונים, קופות החולים, שנתניהו ודומיו עשו הכל כדי להרוס, ועל גדי אייזנקוט, שהלוואי והיו לנו רבים כמותו. רינה מצליח והוא מבצרים איכות ב׳מדורת השבט׳"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.