מזל טוב

קורין גדעון נגד איכלוב: "ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי"

תמונה – אינסטגרם קרין גדעון

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון בת ה-28 יוצאת במתקפה בחשבון האינסטגרם שלה נגד בית החולים 'איכלוב' שם ילדה הבוקר את בתה הראשונה.

"ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי אבל חשוב לי להגיד לכל מי שמתכננת ללדת באיכילוב. קחו בחשבון שהמחלקות מזעזעות! חדרי הלידה מדהימים, וכוח האדם שם מהמם, אבל במחלוקות עולם אחר…אני מהבוקר בחר פנימי בלי חלון, אפילו בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך. בקושי כורסה ליד המיטה. כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות, כנראה כי אין לי "רופא סלב" שידאג לי… כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט וככה גם באתי לפה, אבל זה לא קשור אליי, לאף אחד לא מגיע יחס כזה!!!"

עוד כתבה גדעון: "לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים. 12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי לעבור חדר מהבוקר ועל אף כל תחנוניי…ועוד אני "קורין גדעון" אעלק".

פרופ' יריב יוגב הגיב במתקפה חזרה באינסטגרם: "קורין גדעון שלום, מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו. לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן שבאמת הפך לחוויה טראומטית. אבל לא, ״ואני עוד קורין גדעון״ כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה, אושפזת ״רק״ בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינטש, מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל.

עוד כותב פרופ' יוגב: "כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך. אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת ואני שמח על חווית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתו של בית חולים בצורה מכוערת כזו. ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו. פרופ׳ יריב יוגב וצוות בית החולים ליס"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "קורין גדעון נגד איכלוב: "ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!