מלחמה

גל אוחובסקי: "צריך להכריז מלחמה על החרדים"

תמונה – פייסבוק גל אוחובסקי

בכיר קהילת הלהט"ב גל אוחובסקי חוזר לכותרות עם אמירה שנויה במחלוקת שאמר נגד הציבור החרדי בתוכנית 'שי בשישי' המשודרת בערוץ 13: "האדם החרדי ברחוב לא יודע בכלל שהוא חי באופן… הוא חי בלי אינפורמציה, אין לו אינטרנט אין לו גוגל אין לו זה אין לו זה, ולכן בסוף אנחנו חייבים כדי לפרק את זה צריך שם מלחמה, צריך לעשות נגדם מלחמה, כדי שהם יבינו. זה כמו כת".

בקבוצות הווטסאפ החרדיות הופץ מספרו האישי של אוחובסקי תחת הכותרת "כל משפחה חרדית שהיו עם קורונה זכאים למארזים למורים ולמורות לפורים כולל משלוח חינם".

"מארזים למורים ולמורות לפורים כולל משלוח חינם".

בתגובה לסערה ברשת כתב אוחובסקי בעמוד הפייסבוק שלו: "בשעות האחרונות מגיעות לטלפון הפרטי שלי מאות תגובות על הקטע מתוך דברי אצל שי שטרן. ביקשו ממני תגובה מאתר חרדי אז ניסחתי: חלק עצום מהתגובות מלא בקללות. וכמובן התיחסויות לכך שאני הומו ולהט״ב, סוטה ועלוב. אז קודם כל שאלה: זאת היהדות שלכם? קללות? איומים? האם ראיתם את הסקרים שרוב הציבור החילוני מתפלל לממשלה בלי חרדים?"

עוד כתב אוחובסקי: "ולעניין עצמו. אני מרגיש שבתקופה האחרונה התברר שהציבור החרדי הקים כאן אוטונומיה. חוקי הרבנים חשובים מחוקי המדינה. ראש הממשלה צריך להתחנן לנכד של איזה רב כדי שיקיימו את החוק. ואז מתברר שיש הרבה חצרות ובכל אחת דעה אחרת. וכולם אוהבים חתונות ענק."

"מסתבר שאהבת חינם זה רק בינכם. בכתבות של יאיר שרקי בערוץ 12 דברו תלמידי החכמים בהתנשאות על הציבור הכללי. על העגלה הריקה. אז אני מייצג עמדה שטוענת שנמאס לנו. שאין חלוקה צודקת בנטל. ושרוב הציבור החרדי שבוי בידי רבנים מבוגרים ומנותקים ופוליטיקאים מושחתים ושהציבור החרדי צריך להתעורר ולהבין איך להתערות אחרת בחיי המדינה של כולנו."

לסיום כותב אוחובסקי: "אינני שונא אף אדם, אינני שונא חרדים. ואני מבין שהמילה מלחמה מעט מבהילה. אבל צריך ניעור גדול. אם יש מישהו ששונא כאן, זה הרבנים שמקללים בוקר וערב את קהילת הלהט״ב. אבל זה לא הענין. אני חושב שמשבר הקורונה יצר שבר. ואתם צריכים לעשות חשבון נפש עמוק על הקשר בינכם לבין שלטונות המדינה. אין בעייה לקלל אותי ולהגיד שאני סוטה והשתגעתי. יותר מענין יהיה לקרוא את הטור המלא שכתבתי במאקו ולבדוק אם אין איזו אמת בדברי", כתב אוחובסקי בתגובה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.