מי סירב למי?

ינון מגל: רינה מצליח ודנה ויס סירבו לראיין את נתניהו

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

קרב ציוצים ברשת: האם מגישות הטלוויזיה רינה מצליח ודנה ויס סירבו לראיין את ראש הממשלה נתניהו? על פי דיווח של העיתונאי ינון מגל, "ראש הממשלה התכוון להופיע בערוץ 12 אצל רינה מצליח אבל זו סירבה לראיין אותו, לכן הלך להתראיין אצל איילה חסון בערוץ 13"

https://twitter.com/avribloch/status/1370798924412358656?s=20

מגל הוסיף: "לא רק רינה מצליח, גם דנה וייס סירבה הערב לראיין את ראש הממשלה. עוד כתב מגל: "בהתחלה העיתונאים אמרו: ״למה ביבי לא מתראיין״ כשהתראיין אמרו: ״למה לא נכנסו בו יותר״. אבל הערב התבררה האמת הפשוטה: רוצים לסתום לו את הפה לאן הם הגיעו. מסרבים לראיין ראש ממשלה. בושה"

עוד כתב מגל: "אגב, השר אמיר אוחנה מנסה כבר כחודשיים להתראיין אצל רינה מצליח ודנה וייס בערוץ 12 ומקבל שלילי. טוב, פשוט ליברמן וסער היו צריכים להגיע לשם 600 פעם ולא נשאר מקום"

דנה ויס הגיבה בהכחשה לציוץ, "כרגיל פייק. לא סרבנו כי לא היתה בכלל פניה כזו. שמחתי לעזור", הכחישה ויס ולאחר מספר דקות הבהירה את דבריה וטענה כי נתניהו הוא זה שסירב שדנה וויס תראיין אותו. "וליתר דיוק: כעת התברר לי שכבר ביום חמישי הציעו לנתניהו לבוא ולהתראיין אצלנו במהדורה אבל הוא סירב בטענה שלא יתראיין אצלי."

ינון מגל לא נשאר חייב והוסיף: "וליתר, יתר דיוק כפי שפורסם ב'ינון ניוז' הערב, נתניהו ביקש להופיע בחדשות 12 אצל רינה מצליח או אצלך וסורב אלה העובדות. כל השאר ספין או שקרים"

יאיר נתניהו התערב בקרב הציוצים וכתב: "פנה לערוץ להתראיין אצל רינה מצליח וסורב , פנה להתראיין אצל דנה וייס וגם כן סורב. יש חכים ושרים מהליכוד שמוחרמים קבוע בערוץ. אפילו יור הכנסת מוחרם אצלם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.