מאמינים לה?

יונית לוי מכחישה שביקשה להתפטר: "שקר מוחלט"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

אתר 'וואלה תרבות' חושף הבוקר, כי מגישת המהדורה המרכזית יונית לוי הגישה את התפטרותה למנכ"ל "חדשות 12", בעקבות הביקורת הקשה מעיתונאי השמאל על הראיון "הנה נה נה" שערכה עם ראש הממשלה נתניהו. על פי הדיווח, המנכ"ל אבי וייס סירב לקבל את התפטרותה.

העיתונאי עמית סגל שיתף את יונית לוי שכתבה: "לא היה ולא נברא. שקר מוחלט", והוסיף: "ההנחה הסמויה מאחורי הדיווח השקרי: ראיון שבו לא גידפת פוליטיקאי הוא עילה להתפטרות."

יאיר נתניהו הגיב לסגל: "האמת היא שהיא גידפה בראיון את ראש הממשלה והייתה ארסית, עוינת ואלימה. פשוט לא הצליח לה והוא היה יותר טוב ממנה ומעוד המאה אנשים באוזניה בקונטרול. אבל היא ניסתה לעשות כמיטב יכולתה בתור יריב פוליטי נוטף שנאה, ולא בתור מראיינת אובייקטיבית, יאמר לזכותה בבראנז׳ה."

לאחר הראיון עם מנכ"ל פייזר אלברט מורלא ששיבח את נתניהו על הבאת החיסונים לישראל, תקף עורך 'וואלה ברנז'ה', העיתונאי דוד וורטהיימר את יונית לוי: "ראיון בושה של יונית לוי עם מנכ״ל פייזר. שום שאלה עיתונאית. כלום. מה ביבי הבטיח? כמה כסף? איזה נתונים קיבלו? מה מידת הפגיעה בפרטיות? מה הוא חושב על ביקורת מתנגדי החיסון? לא יודע מי חשב על הרעיון של לראיין דווקא אותו 12 ימים לפני הבחירות, אבל מקווה שזה יקוזז מזמן התעמולה של הליכוד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.