לא שותק

עמית סגל תוקף: "על הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

לא שותק

פרשן חדשות 12 עמית סגל משיב אש למולי שגב, עורך תוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' המשודרת בערוץ 12 שלעגו על הפרשנות הפוליטית שלו לאחר הבחירות שלא תקום ממשלת בנט וערבים.

בראיון לעיתונאי יעקב ברדוגו בגלי צה"ל האשים סגל את שגב בשמאלנות רדיקלית שכל מטרתו להגחיך את הימין.

https://www.facebook.com/grinbergon/videos/10159545929263729

בסדרת ציוצים שפרסם תקף סגל בחריפות את יוצרי התוכנית: "‏במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך . הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה"

עוד תקף סגל: "‏על הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר יום אחד. אבל בקצרה: עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת. זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם".

האזינו לראיון בגלי צה"ל

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.