מזל טוב

בהפתעה: השרה מיכאלי וליאור שליין חובקים בן

תמונה – טוויטר מירב מיכאלי

‏בתגובה לביקורת בתקשורת על נסיעתה לארה"ב בשיא משבר הקורונה, שרת התחבורה מרב מיכאלי חושפת תמונה ראשונה ושל בן זוגה ליאור שליין, חובקים בן שנולד בארה"ב לאם פונדקאית.

בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים.
כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך.

‏הרבה מאד זמן חשבתי שזה יעבור. כי בעיני, החיים שלנו באמת היו ממש נהדרים כמו שהם. אבל ככל שעבר הזמן הבנתי עד כמה הוא רוצה את זה.
והסתכלתי עליו, ואהבתי אותו. ובחרתי לחיות אתו ובחרתי ללכת אתו למסע הזה.

‏זה היה מסע של הרבה נסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר.

‏היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקאית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה.

‏בזכותה, אתמול נולד אורי.

‏הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא.

‏הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!