מסכימים איתו?

אלירז שדה: נתניהו חייב לפרוש עד לסיום משפטו

תמונה – מתוך קמפיין הליכוד

מגיש הטלויזיה וכוכב הריאלטי אלירז שדה, שהשתתף בקמפיין הבחירות של הליכוד, מפתיע הבוקר בקריאה לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לפרוש מהפוליטיקה עד לסיום משפטו כדי שהימין יעלה בחזרה לשלטון.

בציוץ שפרסם שדה הוא כותב: "עם כל הרצון שלי ושל רבים שנתניהו יחזור, חייבים להבין שהוא לא יחזור גם אם לפיד ישרוף את המדינה. למה? כי יש יותר מדיי מצביעי 'כפיות טובה' והם חוסמים את חזרתו, מספרים נטו. מה עושים? נתניהו חייב לפרוש ולוודא משפטית שיוכל לחזור, אם ייצא ויחזור חלק ממצביעי 'כפיות טובה' יתמכו בו וינצח".

עוד כתב שדה: "כשנתניהו כיהן כרה"מ היה במצב הכי חזק שלו והציפייה הייתה שיאתגר את המערכות המושחתות עד הסוף, כולל מחיר אישי כבד, כשלא עשה כן איבד את המומנט מקמפיין לקמפיין. כעת כדי לייצר מומנט חייב לדבר שמאלנית, לטשטש, להכריז על פרישה בתנאי שיוכל לחזור בכל עת, ממש כמו השלום שלפיד "עשה" עם בחריין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.