תמיכה בטרור?

עמוס שוקן: "שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה"

תמונה – צילום ארכיון כאן 11

מו"ל עיתון 'הארץ', עמוס שוקן מסעיר את הרשת בתגובה קשה שפרסם ברשת הטוויטר לאחר ביקורו של הנשיא הרצוג בחברון.

בציוץ הקשה האשים שוקן את הוריה של שלהבת פס הי"ד ברצח ביתם בפיגוע ירי בשנת 2001, בו מחבל פלסטיני ירה למוות בשלהבת פס, תינוקת בת עשרה חודשים, כאשר ששכבה בעגלת תינוק, קרוב לפתח ביתה בשכונת אברהם אבינו בחברון.

הדיו הסוער בטוויטר החל כשפעיל השמאל אורי זכי צייץ (בעלה של השרה תמר זנדברג) את דעתו ביקורו של הנשיא הרצוג: "לא ניתן למחוק את הזיקה של עם ישראל לחברון, כור מחצבתנו, עיר אבותינו ואמותינו. לא ניתן גם למחוק את הקיצוניות, האלימות וההשפעה ההרסנית של ההתנחלות בחברון על אלפי תושביה הפלסטינים. לא חברון, כי אם ההתנחלות בחברון היא אחד המיזמים השנויים ביותר במחלוקת בישראל".

בתגובה כתב לו גולש בשם אבי כהן, "למד היסטוריה ותבין מי האלים ומי הקיצוני, דרך אגב, לא צריך היסטוריה רחוקה מידיי. תעשה בגוגל שלהבת פס ז"ל ובית הדסה… לא ניתן לכם לעוות את ההיסטוריה ואת המציאות. חאלס".

עמוס שוקן התערב בשיחה וכתב, "שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה, ושל משרד הרווחה שבמדינה נורמלית היה מוציא ילדים מאיזורי מלחמה".

בעקבות התגובה הותקף שוקן במאות תגובות זועמות מהגולשים, הגולש סאני כהן כתב: "איך אדם כמוך הוא מו״ל/בעלים של עיתון במדינת ישראל. לקום בבוקר ולצייץ את הרעל הזה,מה זה יוסיף לך,את מה זה משרת. אפילו את האג’נדה שלך אתה מבייש,אדם בגילך,משפחה עם שושלת מכובדת,אתה בטוח שאתה ״שוקן״ טקסט שמעורר בחילה! מתי תצא ההודעה שהחשבון שלך נפרץ? וזה לא אתה כתבת. איכס."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.