מזל טוב

סמיון גרפמן חושף בשידור חי: "אני מתחזק"

תמונה – פייסבוק סמיון גרופין

אושיית הרשת וכוכב הריאלטי סמיון גרפמן שעורר סערה בתקופת הבחירות כשתקף בחריפות את הציבור החרדי, הדליק את נרות החנוכה באולפן 'הצינור', והפתיע את גיא לרר כשחשף כי הוא עובר תהליך של התחזקות וחזרה בתשובה.

בפוסט שפרסם בשבוע שעבר כתב גרפמן, "עכשיו אני עובר שינויים לא קלים אבל מעניינים מאוד בחיי, ואני מאוד רוצה לחלוק איתכם סוד אחד קטן לאושר, אם אתם רוצים להיות מאושרים, באמת רוצים, אז פשוט ‏תהיו מאושרים! בשביל זה לא צריך כלום, ממש כלום! חוץ מהחלטה להיות מאושרים! אז בואו איתי ביחד מהיום נחליט להיות מאושרים! ‏נחייך יותר, נאהב יותר חזק, ופשוט נשתדל להיות אנשים סובלנים יותר אחד כלפי שני! שבת שלום חברים".

בתגובה לביקורת על גילה הצעיר של בת זוגתו החדשה כתב סמיון: "לכל המגיבים שהיא יכולה להיות הבת שלי, אז היא לא יכולה!!! כי הבת שלי בת 22 והיא רק 21 !!! אז תקנאו בשקט בלאט".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.