תנו גב למג"ב

יבגני זרובינסקי תוקף: "חדשות 12 אפסים"

תמונה – ארכיון כאן 11

איש התקשורת יבגני זרובינסקי מגיב בסערה לפוש שפרסמו חדשות 12 על פיגוע הדקירה השער שכם בירושלים.

בציוץ שפרסם זרובינסקי הוא תוקף, "‏לוחמת מג״ב התנדבה לשמור עלינו. ירתה תוך שניות במחבל שקלטה לאחר שדקר צעיר חרדי ופצע אותו באורח קשה והתעמת איתם.

חיילת שלא יורה באנשים כל יום בשביל הכיף, תוך כדי לחץ ומחשבה שיכול גם לקום על הרגליים ולתקוף אותם ואף להתפוצץ. וזה מה שיש לחדשות 12 לציין בפוש. אפסים".

"מג״בניקית יקרה, לא להתייחס לחדשות 12 וגם לא להזויים אחרים. אנחנו מ-צ-ד-י-ע-י-ם לך!"

עוד צייץ יבגני, "‏מישהו יודע מה האינסטגרם של לוחמת המג״ב? בחדשות 12 רוצים להפוך אותה למישהי שעשתה משהו לא טוב ואני רוצה לתרום לה 200,000 עוקבים.

‏בהמשך חשף יבגני את הלולמת וביקש מהגולשים לעקוב אחריה, "הכירו את שיר, לוחמת מג״ב שנתקלתי בה היום (לא זוכר באיזה הקשר). אני כבר ביקשתי לעקוב אחריה באינסטגרם. ממליץ גם לכם, כדי שנדע מה קורה איתה. ב״ה שתעבור את מספר העוקבים של חדשות 12.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!