צפו בתחקיר המלא

תגובות סוערות על התחקיר של דרוקר על יוסי כהן

תמונה – קובי גדעון לע"מ

רגע לאחר שידור תוכנית 'המקור' של רביב דרוקר על הרומן הסודי לכאורה של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, ברשתות החברתיות הופצו תמונות של הדיילת שהתגרשה מבעלה שהתראיין בתוכנית.

העיתונאי ינון מגל תקף את דרוקר, "טוב אז ראיתי את המקור על ה"רומן" של יוסי כהן והדיילת • א. מביך • ב. משעמם • ג. רכילותי • ד. מרחם על הבעל ה"נבגד", אבל מה זו העליבות הזאת להתבכיין ככה בטלויזיה? ועוד יש לך ילדים.. • ה. שפל טלויזיוני".

מגישת הטלוויזיה סיוון כהן הגיבה, "‏יסלחו לי הגברים על ההכללה, אבל כמה מטומטמים חלקכם צריכים להיות כדי לסגור את המכנסיים? הכבוד של נשותיכם וילדכם לא מעניין? סבבה. אז אולי הקריירה שעבדתם כ"כ קשה לבנות מזיזה קצת יותר? זה ההיבריס שלכם זה לא יקרה? זה המשפט המפורסם על השכל שבתחת? עוד כמה קריירות בהתרסקות צריך לראות?".

היחצן רני רהב צייץ, "אסור לשכוח יוסי כהן הוא גיבור ישראל! יוסי כהן עשה עשרות שנים למען מדינת ישראל! בזכות יוסי כהן המוסד זכה למנהיג ענק שידע להוביל את נשות ואנשי המוסד למבצעים הרואים ברחבי העולם בכלל ובאירן בפרט, בזכותו ובזכותם הפצצה עדין לא יצאה אל הפועל! מציע לכולם לא לעסוק ביחסים שבינו ובינה".

העיתונאי יוסי מזרחי מערוץ 12 צייץ, "מתקשה שלא לחשוב היכן יכולנו להיות היום בחזית האיראנית אילו יוסי כהן היה מקדיש לנושא לפחות אותה תשומת לב כמו לדיילת".

‏‎גרושתו של שיקר שהתראיין לדרוקר מסרה באמצעות עורכי דינה, גיא אברהמי ואיתי ביטון: "מרשתנו מכחישה את הטענה ביחס לרומן כלשהו עם מר יוסי כהן. מר כהן לא חשף בפניה או בפני מר שיקר 'סודות מדינה' או את דרכי התנהלות הארגון שבראשו עמד".

צפו בתחקיר המלא על יוסי כהן

צפייה ישירה: הרומן החשאי של יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.